לאומי שכר את כל שטחי המשרדים בפרויקט רוטשילד 1 בת"א

הבנק ישתמש בשטח ששכר לצורך יחידת הבנקאות הפרטית של הבנק והחטיבה העסקית שלו ■ לפי הערכות ישלם 70-100 שקל למ"ר לחודש ■ השכנים של לאומי: עידן עופר, שלמה נחמה, צבי זיו, הראל ויזל ודורי קלגסבלד

הסיטי של תל אביב ממשיך להתחמם: בנק לאומי שכר את כל שטחי המשרדים שבבניין המשרדים והמסחר בפרויקט מגורי היוקרה רוטשילד 1 בתל אביב, כך נודע ל"גלובס". חלק זה בפרויקט היה עד לאחרונה בבעלותה של חברת חבס, שמכרה אותו לאיש עסקים פרטי תמורת כ-58 מיליון שקל.

מבנה המשרדים והמסחר בפרויקט שבשדרות רוטשילד הוא בשטח של כ-3,000 מ"ר על פני שלוש קומות מעל קומת מסחר. בנק לאומי שכר את קומות המשרדים בבניין, בשטח כולל של כ-2,400 מ"ר.

שכירות ל-4 שנים

כזכור, כשחברת חבס, שבשליטת הרצל חבס, מכרה חלק זה בפרויקט בדצמבר האחרון, הוחלט שהיא תמשיך לנהל את השכרת השטחים במבנה לאור רצונה לשמור על אופיו של פרויקט רוטשילד 1 באמצעות בחירת השוכרים.

לפי הערכות בענף הנדל"ן, דמי השכירות שישלם הבנק נעים בטווח שבין 70 ל-100 שקל למ"ר לחודש. חוזה השכירות נחתם לתקופה של ארבע שנים עם שתי אופציות הארכה בנות שלוש שנים כל אחת (סך הכול 10 שנים). קומת המסחר, בשטח של 650 מ"ר, טרם הושכרה. דמי השכירות שצפויים להיגבות על השכרתה עומדים על כ-270 שקל למ"ר לחודש.

ל"גלובס" נודע כי בנק לאומי ישתמש בשטח ששכר לצורך יחידת הבנקאות הפרטית של הבנק והחטיבה העסקית שלו, שהיום פזורות בתל אביב.

מגדל המגורים רוטשילד 1, שתוכנן על ידי משרד ישר אדריכלים, מתנשא לגובה של 32 קומות ומכיל 37 דירות. כיום המגדל משווק במלואו בהיקף מכירות של כ-800 מיליון שקל. שתי הדירות האחרונות, שנמצאות בקומות 28 ו-29 במגדל, נמכרו לפני כחודשיים וחצי לאיש העסקים איתן ורטהיימר ולאיש עסקים בינלאומי. שתי הדירות, בשטח 700 מ"ר ברוטו כל אחת, נמכרו במחיר של 46.5 מיליון שקל לדירה.

עידן עופר בקומה האחרונה

פרופיל הדיירים בפרויקט מורכב מאיש העסקים עידן עופר, שרכש את הפנטהאוז בקומה האחרונה של המגדל בשנת 2007 תמורת 67 מיליון שקל וכן מיו"ר בנק הפועלים לשעבר שלמה נחמה, מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר צבי זיו, מנכ"ל רשת האופנה פוקס הראל ויזל ועו"ד דורי קלגסבלד.