רשת תספק ל-HOT תכנים לערוץ החדש "קומדי סנטרל"

‎ערוץ ביפ של קשת יורד מ-HOT - והמתחרה מתחזקת: רשת מתכננת למכור לחברת הכבלים תכנים כמו "צחוק מעבודה" ותוכניות קומיות אחרות ■ עוד על רשת, קשת וביפ - במגזין "פירמה"

זכיינית ערוץ 2 רשת צפויה להעביר תכנים לשידור בערוץ הקומדיות החדש של HOT - "קומדי סנטרל". באחרונה החליטה חברת הכבלים להפסיק את התקשרותה מול הזכיינית קשת, בעלת ערוץ ביפ, ולחדול מהעברת הערוץ בסוף השנה הנוכחית.

ברשת רואים בהורדת ערוץ ביפ הזדמנות עבור הזכיינית, שכן הדבר מצמצם את יכולתה של קשת להשפיע על השידורים בטלוויזיה המסחרית.

על-פי גורמים בשוק התקשורת, מנכ"ל רשת, אבי צבי, הציג באחרונה תזה לפיה ערוצי הטלוויזיה הרב-ערוצית של קשת - ובהם ערוץ 24, ערוץ 20 של "האח הגדול" וערוץ ביפ - פוגעים בצפייה של רשת על-ידי הצבת תכנים אטרקטיביים מול משדריה שלה.

באחרונה מונה אהד אשכנזי למנהל ערוץ קומדי סנטרל מבית ענני תקשורת. בין תפקידיו האחרונים היה אשכנזי עורך התוכנית "שבוע סוף" ששודרה ברשת, ול"גלובס" נודע כי רשת מתכננת למכור תכנים כמו "צחוק מעבודה" ותכנים קומיים אחרים שהיא מייצרת לחברת הכבלים.

על-פי ההערכה, ניהול הפקות המקור בערוץ יהיה בידי חברת הכבלים עצמה, והיא צפויה לחלקו בין גורמים בשוק - ולא להתמקד רק ברכש מהזכיינית.

לאור המגמה בחברת הכבלים, הרואה בזכייניות הטלוויזיה המסחרית כמתחרות, קיים קושי להאמין כי היא תרצה לתמוך בחיזוק מי מזכייניות הטלוויזיה המסחרית, שכוחן צפוי לגדול בשנים הקרובות עם המעבר לרישיונות והתחזקות ה-DTT.

מרשת נמסר כי "מרבית גופי השידור בישראל מעוניינים ברכישת התכנים האטרקטיביים של רשת".

מחברת HOT נמסר בתגובה כי "אנו נמצאים בעיצומה של עבודת בניית תכני הרכש והמקור עבור ערוץ HOT קומדי סנטרל. אהד אשכנזי, מנהל הערוץ, נפגש בימים אלה עם מיטב המפיקים היוצרים והטאלנטים בארץ ועם בכירי הערוץ בחו"ל. בקרוב נבשר על התכנים שיהיו בערוץ החדש".

דובר קומדי סנטרל בישראל, דביר בר, אמר כי "מוקדם לחשוף את תכני הערוץ החדש".