בראש דירוג הפרסומות המדוברות ניצבת גם השבוע הפרסומת של הלוטו כחלק מקמפיין מפעל הפיס. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, חוללה 55% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות השבוע.
ב-3 הפרסומות נחלצים לעזרתו של האדם הפשוט כדורי הלוטו המונפשים כיצורים קטנים ומפלצתיים, אשר תוקפים את "האיש הרע" בכל אחד מהסיפורים: פקיד הבנק, הבוס ובעל הדירה.
השיחה אודות הפרסומת התחוללה ב-5 זירות: טוויטר (36%), טוקבקים (19%), פייסבוק (18%), פורומים (18%) ובלוגים (9%).
מחולל השיחה הראשון, שהיווה 57% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים אודות הפרסומת. 43% מהגולשים הביעו תחושה חיובית כלפי הפרסומת, בטענה כי הפרסומת מעולה (67%), וכן שהפרסומת מצחיקה (33%). לעומתם, 57% מהגולשים הביעו תחושה שלילית לגבי הפרסומת בטענה כי היא אלימה (31%), גרועה (18%), מטופשת (7%), ויש להפסיק לקנות לוטו (6%).
מחולל השיחה השני, שהיווה 27% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בטיב הקמפיין. 54% מהגולשים חשים כי הפרסומת מפרה זכויות יוצרים ואף לקחה "השראה מוגזמת" ממשחק מחשב (Rayman Raving Rabbids).
לעומתם, 31% מהגולשים חשים הזדהות כלפי הסיטואציות שבהן נמצאים האנשים בפרסומת הזקוקים לעזרתם של הכדורים. 15% מהגולשים טענו כי הרעיון בפרסומת טוב הרבה יותר מהביצוע.
למקום השני הגיעה הפרסומת לביסלי של אסם עם 14% מכלל הדיונים ברשת, ובמקום השלישי ניצבת הפרסומת של סלקום עם 8% בלבד מכלל הדיונים ברשת.
22
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.