שוב: המפלצתונים של הלוטו - הפרסומת המדוברת של השבוע

Twisted Fly: כ-31% מהגולשים הזדהו עם הסיטואציות שבהן נמצאים האנשים בפרסומת הזקוקים לעזרת כדורי הלוטו

בראש דירוג הפרסומות המדוברות ניצבת גם השבוע הפרסומת של הלוטו כחלק מקמפיין מפעל הפיס. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, חוללה 55% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות השבוע.

ב-3 הפרסומות נחלצים לעזרתו של האדם הפשוט כדורי הלוטו המונפשים כיצורים קטנים ומפלצתיים, אשר תוקפים את "האיש הרע" בכל אחד מהסיפורים: פקיד הבנק, הבוס ובעל הדירה.

השיחה אודות הפרסומת התחוללה ב-5 זירות: טוויטר (36%), טוקבקים (19%), פייסבוק (18%), פורומים (18%) ובלוגים (9%).

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 57% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים אודות הפרסומת. 43% מהגולשים הביעו תחושה חיובית כלפי הפרסומת, בטענה כי הפרסומת מעולה (67%), וכן שהפרסומת מצחיקה (33%). לעומתם, 57% מהגולשים הביעו תחושה שלילית לגבי הפרסומת בטענה כי היא אלימה (31%), גרועה (18%), מטופשת (7%), ויש להפסיק לקנות לוטו (6%).

מחולל השיחה השני, שהיווה 27% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן בטיב הקמפיין. 54% מהגולשים חשים כי הפרסומת מפרה זכויות יוצרים ואף לקחה "השראה מוגזמת" ממשחק מחשב (Rayman Raving Rabbids).

לעומתם, 31% מהגולשים חשים הזדהות כלפי הסיטואציות שבהן נמצאים האנשים בפרסומת הזקוקים לעזרתם של הכדורים. 15% מהגולשים טענו כי הרעיון בפרסומת טוב הרבה יותר מהביצוע.

למקום השני הגיעה הפרסומת לביסלי של אסם עם 14% מכלל הדיונים ברשת, ובמקום השלישי ניצבת הפרסומת של סלקום עם 8% בלבד מכלל הדיונים ברשת.

22
 22