קאמבק? ערוץ 10 במו"מ לשדר את מכבי ת"א ביורוליג

מנהל שיחות עם ‏HOT‏,‏yes ‎‏ וערוץ הספורט ■ ‏חברות הכבלים והלוויין מחזיקות בזכויות השידור גם לשנתיים הבאות

אחרי שרכש את זכויות השידור של נבחרת ישראל בכדורגל במוקדמות יורו 2012, מנסה ערוץ 10 לבדוק גם את האופציה לחזור ולשדר את מכבי תל-אביב ביורוליג. ל"גלובס" נודע כי ראשי הערוץ מנהלים מזה תקופה ממושכת משא-ומתן עם ‏HOT‏, ‏yes‏ וערוץ הספורט בנוגע לחזור ולשדר בימי חמישי כבר בעונת המשחקים הקרובה.

‏‏כזכור, בעונה שעברה מימנו ‏HOT‏ ו-‏yes‏ עבור ערוץ הספורט את רכישת הזכויות ל-3 עונות, עבור כ-3 מיליון דולר לעונה. אחת הסיבות העיקריות למהלך של חברות הכבלים והלוויין בקיץ שעבר ברכישת הזכויות היה הניסיון למנוע מעבר של מנויים לממירי ה-‏‏DTT‏ שנכנסו אז לשוק.

ההערכות הן שגם במכבי תל-אביב היו מעדיפים לראות את הקבוצה חוזרת לערוץ ברודקאסט, ודאי לאור נתוני הרייטינג הנמוכים יחסית שהשיגו המשחקים בעונה שעברה בערוץ הספורט.

‏הבעיה העיקרית של ערוץ 10 תהיה לעמוד במחיר הגבוה של הזכויות. עם זאת, אחת האפשרויות שעלו בניסיון להקטין את העלות של ערוץ 10, היא שחברות הכבלים והלוויין יוותרו על חלק מהסכום, זאת בתמורה להשארת זכויות ה-‏‏‏HD‏ של המשחקים בידי ערוץ הספורט.

‏ערוץ 10 שידר את מכבי תל-אביב ביורוליג בשתי תקופות, האחרונה שבהן בין 2007-2009, אז שילם כ-4 מיליון דולר לעונה. הערוץ גם שידר את מכבי תל-אביב בעונת 2002/03 עבור סכום שיא בתולדות הקבוצה - 6.96 מיליון דולר. ‏

במכבי תל-אביב סירבו להגיב לידיעה.