מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי: נעבור לתוך ירושלים ב-2012

אמר בהרמת כוסית עם עובדי הערוץ: "הדבר שהכי חשוב לנו הוא להפוך את הערוץ לנכס בעל ערך כלכלי לבעלי המניות" ■ יואב קוטנר ישמש כמגיש התרבות של חדשות ערוץ 10

ערוץ 10 יעבור אל תוך ירושלים ב-2012, ולא אל מבואותיה - כך אמר מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, בהרמת כוסית עם עובדי הערוץ לרגל השנה החדשה.

עוד התבשרו העובדים בהרמת הכוסית כי יואב קוטנר מצטרף לערוץ בתפקיד מגיש התרבות במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10.

בראשית דבריו הדגיש ורשבסקי כי "התנהלות כלכלית היא שם המשחק. לאחר כל השנים וכל המשאבים שבעלי המניות השקיעו בערוץ, הדבר שהכי חשוב לנו, כעובדים וכמנהלים, הוא להפוך את הערוץ לנכס בעל ערך כלכלי לבעלי המניות".

מנכ"ל חדשות ערוץ 10, ראודור בנזימן, סיפר כי בקרוב יושק אולפן חדש למהדורה המרכזית וליתר התוכניות של חברת החדשות. לדבריו, האולפן ישלב "טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בתחום החדשות ועיצוב גרפי עדכני". לדבריו, "השדרוג הטכנולוגי מהווה קפיצת מדרגה באופן הגשת החדשות ובחוויית הצפייה".

ורשבסקי עדכן את כלל עובדי החברה אודות העשייה בערוץ וציין כי בחודשים האחרונים ישנם כ-50 פרויקטים בשלבי פיתוח והפקה, וחלקם יופיעו על המסך כבר בשנת 2011.

לדבריו, לוח שידורי החורף של הערוץ יהיה תחרותי, עם חזרתן למסך של "לרדת בגדול", "היפה והחנון" ועלייתן לשידור של תוכניות חדשות כמו משחק המשימות "אלבום החתונה", השעשועון "ליפול על מיליון", סדרת הדרמה עם מיה דגן והסדרות הדוקומנטריות עם גלית גוטמן ושרון גל.