ערוץ 10 יפיק ריאליטי חדש עם טל ברמן ואביעד קיסוס ב-5 מיליון שקל

גירסה ישראלית לשעשועון הטלוויזיה "Wipeout" של אנדמול תעלה לשידור במהלך השנה הבאה ■ בתוך כך, מסתמן כי התוכנית "לילה כלכלי" תוכר השנה כתוכנית תעודה

ערוץ 10 הודיע היום (ב') על יציאה להפקה של גירסה ישראלית למשחק הטלוויזיה "Wipeout" של אנדמול, המשודר ברשת ABC. עלות ההפקה צפויה להגיע ל-5 מיליון שקל.

את התוכנית יגישו טל ברמן ואביעד קיסוס, שחתמו על חוזי טאלנט בערוץ וצפויים להגיש תוכנית ריאליטי נוספת בשם "אלבום החתונה".

במהלך התוכנית מתמודדים 4 משתתפים אחד נגד השני, במסלול מכשולים שנבנה במיוחד עבור התוכנית בארגנטינה. לאחר 4 סיבובים מוכרז הזוכה בפרס הגדול. בימים אלה התוכנית הגיעה לעונה שלישית בארה"ב ומופקת במדינות רבות בעולם.

בתוך כך, מסתמן כי התוכנית "לילה כלכלי" תוכר השנה כתוכנית תעודה, זאת לאחר שהתוכנית הועברה להפקה חיצונית. עם זאת, הכוונה היא כעת לערוך שורה של שינויים בתוכנית במהלך 2011, על מנת שגם ההכרה הרגולטורית בה תעבור שינוי נוסף.

בחודש שעבר קיבלה מועצת הרשות השנייה החלטה מעוררת מחלוקת, שבמהלכה הכירה בתוכניות "תוכנית חיסכון" ו"לילה כלכלי" כתוכניות בז'אנר הדוקומנטרי. במועצה החליטו כי "לילה כלכלי" תוכר במלואה כתוכנית כזו רק לאחר שורה של שינויים, בהם הגדלה של כמות האייטמים החיצוניים בתוכנית וצילום של כ-4 עד 5 כתבות באורך של כ-5 דקות כל אחת. על-פי הקריטריונים, אורך התוכנית אמור לעמוד על לפחות 24 דקות.

מגזין הכלכלה "לילה כלכלי" נחשב לאחת התוכניות המוערכות בערוץ 10 ולעוגן מוצלח בשידורי הלילה. בערוץ מסרו בתגובה: "אנחנו בוחנים שינוי מתכונת התכנית בשנה הבאה".