בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצב הקמפיין של גינדי תל-אביב, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי, שחולל 29% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות השבוע. הקמפיין מתאר את הופעת המגדל היוקרתי של גינדי תל-אביב כתרחיש מסתורי.
השיחה ברשת אודות הקמפיין התחוללה ב-3 זירות שיחה: טוקבקים (86%), בלוגים (10%) ופורומים (4%). מחולל השיחה הראשון, שהיווה 43% מכלל השיחה ברשת, דן בדעות הגולשים אודות איכות קמפיין.
44% מהגולשים טענו כי הפרסומת גאונית, איכותית ומושקעת מאוד. 34% מהגולשים טענו כי הקמפיין אינו מקורי וכי ישנה תחושה שכבר נראה דבר דומה על המסך. 22% מקרב הגולשים התייחסו לטיב הקמפיין מבחינה פרסומית וטענו כי הקמפיין הינו שבלוני, לא קריאטיבי ובעל סלוגן שטחי.
מחולל השיחה השני דן בסנטימנט הגולשים כלפי הפרסומת. 57% מהגולשים חשו כי הפרסומת ריקה מתוכן, חסרת משמעות ונותנת תחושה לא טובה, ורק 15% מהגולשים חשו כי הפרסומת מרשימה ומעוררת תחושה של התרגשות.
מחולל השיחה השלישי, שהיווה 24% מכלל השיחה על הקמפיין ברשת, דן במפרסמים. 42% מהגולשים טענו כי הפרויקט של גינדי מיועד לאנשים אמידים מבחינה כלכלית. 38% מהגולשים טענו כי המפרסמים מאחורי הקמפיין הם לא אמינים ואף מושחתים. 20% מהגולשים טענו כי הבנייה פוגעת בסביבה וחוסמת את האור בתל-אביב.
22
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.