הדס מוזס, בתו של נוני מוזס, מצטרפת לעולם התקשורת

תצטרף לקבוצת ייצוג האמנים והתוכן ADD, בניהולו של בעלה ירון ליכטנשטיין, שם היא צפויה לנהל את פעילות המסחר והפיתוח העסקי של הקבוצה

הדס מוזס-ליכטנשטיין, בתו של בעלי ידיעות תקשורת נוני מוזס, נכנסת לראשונה לעמדת ניהול בעולם התקשורת. ל"גלובס" נודע כי מוזס תצטרף לקבוצת ADD, בניהולו של בעלה ירון ליכטנשטיין, שם היא צפויה לנהל את פעילות המסחר והפיתוח העסקי של הקבוצה.

מוזס תשמש גם כיועצת המשפטית של ADD. המינוי נתפס בשוק התקשורת כחלק מכוונת הקבוצה להשתלב במעבר המתוכנן של הטלוויזיה המסחרית לרישיונות ב-2012.

מוזס-ליכטנשטיין, 26, החלה לעבוד כבר השבוע בחברה. היא בוגרת תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר ראשון בהצטיינות בניהול ותקשורת. בשנים האחרונות היא פעלה באופן עצמאי בתחום המחקר השיווקי עבור חברות מסחריות, ובעברה לקחה חלק בפיתוח בקבוצת "ידיעות אחרונות".

ADD היא קבוצת ייצוג אומנים ותוכן, שהוקמה ביולי 2010 על-ידי ירון ליכטנשטיין לאחר שניתקה מתוך סוכנות "לוק" של קבוצת "ידיעות אחרונות". בחודשים הספורים מאז שנוסדה הפכה הקבוצה לאחת מיצרניות התוכן המרכזיות בארץ. הקבוצה מחולקת ל-5 יחידות מתמחות - ייצוג אמנים, ייצוג אנשי תוכן, ייצור, פיתוח והפצה של תוכן מקורי מסורתי וייצור והפצה של תכני ניו-מדיה ותכנים מסחריים "ממותגים".

בין מיוצגי הקבוצה נמנים חנן סביון וגיא עמיר (יוצרי "עספור"), ירון טן-ברינק, הבמאי ירון ארזי, גל גדות, גלית גוטמן, מירי בוהדנה, אילנית לוי, הילה נחשון, דנה פרידר, יון תומרקין, ימית סול, עדי הימלבלוי, מייקל לואיס, עמית פרקש, אגם רודברג, סיון קליין, אביב אלוש, זהר ליבה, לוקה שקד ואנחל בונני.

הצטרפותה של מוזס-ליכטנשטיין לקבוצת ADD מתווספת למינויו של אליאב גולדפריד למנהל מחלקת התוכן של הקבוצה.

שחקנים חדשים בטלוויזיה

כניסתה של מוזס אל הקבוצה מחזקת, כאמור, את ההערכות כי ADD תיקח חלק במעבר שוק הטלוויזיה המסחרית לרישיונות בשנת 2012. המינוי הוא ככל הנראה חלק מההיערכות בקבוצה לקראת המהלך.

אתמול (ד') נודע כי מוזס האב מדלל את חלקו בחברת הכבלים HOT, מהלך שעשוי לסמן גם את כוונת קבוצת "ידיעות אחרונות", עליה פורסם בראשונה ב"גלובס", להיכנס לשוק הרישיונות בשידור המסחרי.

עד כה נמנע "ידיעות אחרונות" להיכנס לעולם הטלוויזיה המסחרית, בשל הגבלות על בעלויות צולבות. כעת, על-פי החוק הנוכחי, קבוצה המשורשרת לבעל עיתון יומי תוכל להחזיק בעד 24% בערוץ מסחרי. עם זאת, נושא זה עדיין לא נידון בנוגע לחוק הנוכחי.

ביטול האפיקים 22 ו-10 המתוכנן במסגרת חוק הרשות השנייה החדש עשוי להקל במיוחד על כניסתם של שחקנים חדשים לעולם הטלוויזיה המסחרית, במיוחד אם מדובר בגופים בעלי נוכחות מרכזית בעולם התקשורת. הדבר יאפשר תחרות שוויונית יותר על-ידי הפחתה במעמד המותגים שטיפחו קשת, רשת וערוץ 10 במהלך השנים.

ב-ADD סירבו להגיב.