מכוונים גבוה: חברת מייברנדז של ערן גפן עוברת לניו-יורק

החברה, בה שותפים גם רמי שלמור וגדעון עמיחי, מתמחה בניהול תקשורת בין מותגים לבין האוהדים שלהם במדיה החברתית

מיזם טכנולוגיות המדיה החברתית מייברדנז, בראשות ערן גפן, מעביר את המטה שלו לניו-יורק. המיזם עוסק בהגדלת ה-ENGAGEMENT (חיבור בין מותגים ללקוחות) באמצעות המדיה החברתית, על-ידי הענקת כלים חדשניים למנהלי דפי מותג בפייסבוק.

המוצר של מייברדנז, הקרוי FANGAGER, מאפשר לנהל תקשורת יעילה עם עשרות ומאות אלפי אוהדים בדף מותג, להפעיל אותם ולתמרץ אותם בצורה יעילה על-פי מדיניות המותג ולקיים מבצעים ופעילות קידום לפי חיתוכים שונים (אזור גיאוגרפי, רמת פעילות בעמוד המותג בפייסבוק, גיל וכו').

המוצר הושק בישראל לפני כחודש, וכבר מנוהלים דרכו כחצי מיליון אוהדים, בין היתר של גופים כחדשות ערוץ 2, נוקיה ישראל, אמריקן אקספרס, אורנג' (פרטנר תקשורת) ועמוד להקת "אינפקד משרום".

לאור העניין שהפלטפורמה מייצרת בקרב משרדי פרסום ומותגים בינלאומיים מובילים, הוחלט להעביר את מטה החברה לניו-יורק על מנת להיות קרובים יותר לשוק המרכזי ולגייס 1.5 מיליון דולר כדי לממן את הפעילות בתקופה הקרובה.

עם תחילת הפעילות של מייברנדז עסקה החברה בהקמת קהילות "פריקים" של מותגים. החברה אף הזמינה, באירוע שערכה, את האוהדים לקעקע בחינם את המותג המועדף על גופם. אולם, לאחר מספר חודשים של פעילות בתחום הזה, החליטה החברה לשנות פוקוס ולהתמקד במוצר הנוכחי.

גפן הקים לפני 8 שנים את Y&R אינטראקטיב, כחלק מקבוצת הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, במהלכן זכה משרד הפרסום האינטראקטיבי ב-7 אריות בקאן. לפני קצת יותר משנה מכר גפן את החברה ל-Y&R העולמית לפי שווי של כ-10 מיליון דולר.

רמי שלמור וגדעון עמיחי הם שותפים עם גפן במייברנדז.