בגלל רמי לוי? מגה הפסיקה לפרסם בערוץ 10

עפ"י הערכות, במגה טוענים כי בערוץ 10 ניתנה במה רחבה מדי לרמי לוי, בעלי הרשת המתחרה

רשת מגה נמנעת מלפרסם בערוץ 10 בשל כעס על תכנים שמפורסמים בו - כך נודע ל"גלובס". הרשת הפסיקה לפרסם בערוץ על רקע במה רחבה מדי, לטעמה, אשר ניתנת לרשת הקמעונאית רמי לוי ולעומד בראשה.

מגה הפסיקה לפרסם בערוץ 10 לפני כ-3 ימים, כשבמקביל היא ממשיכה לפרסם בזכייניות ערוץ 2 קשת ורשת. מדובר בהחלטה שמגיעה ישירות מהנהלת רשת מגה ולא ממשרדי הפרסום או חברות המדיה.

אין זאת הפעם הראשונה שבה מתלוננים במגה על אופן הסיקור לו זוכות הרשתות הקמעונאיות. ל"גלובס" נודע כי כבר לפני מספר חודשים העבירה מגה מסרים לערוץ 10 בטענה כי ניתנת בתכניו תמיכה מוגברת לרמי לוי. מקורות המקורבים למגה מספרים כי בעקבות שיחה שנערכה אז "המצב השתפר", אולם בתקופה האחרונה "הסיקור חזר לקדמותו".

הפעם התעורר זעמן של הרשת בעקבות פרק בתוכניתו של שרון גל בערוץ 10, "הדרך למיליון הראשון", אשר במרכזו ניצב רמי לוי, העומד בראש הרשת הנושאת את שמו. בתוכנית סיפר לוי על התקדמותו בחיים מרוכל בשוק לבעלי רשת רבת סניפים. זמן קצר אחר כך, כאמור, החליטו במגה להפסיק את הקמפיינים המתנהלים בימים אלה בערוץ.

מערך הפרסום של מגה מורכב ממשרדי הפרסום שטרית מדיה גרופ ומקאן-אריקסון. המדיה נרכשת באמצעות חברות המדיה יוניברסל מקאו ויוניון.

מערוץ 10 נמסר: "איננו מתייחסים להסכמים עם לקוחותינו".

רשת מגה סירבה להגיב לידיעה.