עוזבים את HOT: יוצרי "עספור" חתמו עם קשת

‎בתו של נוני מוזס, הדס מוזס-ליכטנשטיין, ניהלה את המו"מ מול קשת בשם חנן סביון וגיא עמיר

יוצרי הסדרה "עספור", חנן סביון וגיא עמיר, עוזבים את חברת הכבלים HOT לאחר שחתמו על הסכם בלעדיות של 3 שנים מול זכיינית ערוץ 2 קשת.

ל"גלובס" נודע כי את המשא-ומתן, שהתנהל במקביל מול שני הגורמים, ניהלה וחתמה הדס מוזס-ליכטנשטיין בעבור ADD, הסוכנות בה מיוצגים סביון ועמיר. אביה של הדס, נוני מוזס, הוא אחד מבעלי חברת הכבלים.

בעקבות המהלך, הסדרה "עספור", הצלחת הענק של HOT, אמורה לרדת אחרי שישודרו העונות השנייה והשלישית, לא לפני קיץ 2011.

במסגרת העסקה מול קשת יפתחו סביון ועמיר שתי עונות של סיטקום חדש, כאשר החוזה מותיר אופציה לעונה שלישית של סיטקום זה.

השניים גם פיתחו את הסדרה "מה בכריש", המשודרת בימים אלה בערוץ הילדים. בימים אלה החל מסע רכישות בזכייניות ערוץ 2 עם המעבר הצפוי לרישיונות ושידור של 7 ימים בשבוע. לא מן הנמנע כי עסקה זו היא חלק מההיערכות המדוברת.

העסקה משמעותית גם בעבור חברת התוכן ADD, שזו עבורה הרחבה של דריסת הרגל בברודקאסט. בראש החברה עומדירון ליכטנשטיין, ואת המשא-ומתו ניהל, לצד הדס מוזס-ליכטנשטיין, היועצת המשפטית ומנהלת המחלקה הבינלאומית של ADD, גם יוני דותן, המשנה למנכ"ל.

בקשת אישרו את הדברים.

מ-HOT נמסר כי "גיא עמיר וחנן סביון, כוכבי ויוצרי 'עספור', הסדרה המצליחה והמדוברת של HOT, מסיימים בימים אלוהלצלם את סדרת הנוער היומית 'מה בכריש', שתעלה בערוץ הילדים בבלעדיות לילדי HOT בדצמבר, ומיד לאחר מכן יתמקדו בכתיבתן ובצילומן של העונה השנייה והשלישית של 'עספור', אשר יעלו ב-HOT כבר מהקיץ הקרוב".