מנהל מחלקת האינטראקטיב והניו-מדיה של ערוץ 10 פורש

איתי צמיר, המכהן בתפקיד כ-3.5 שנים, ישמש כיועץ עצמאי לשיווק דיגיטלי וימשיך להרצות בתחומי השיווק האינטראקטיבי במוסדות לימוד שונים

מנהל מחלקת האינטראקטיב והניו-מדיה של ערוץ 10, איתי צמיר, פורש. צמיר, המכהן בתפקיד כ-3.5 שנים, ישמש כיועץ עצמאי לשיווק דיגיטלי וימשיך להרצות בתחומי השיווק האינטראקטיבי במכללה האקדמית תל-אביב, בשנקר ובאוניברסיטה הפתוחה.

במסגרת תפקידו היה אמון צמיר על השיווק הדיגיטלי של הערוץ ומותגיו ועל נוכחות הערוץ בניו-מדיה. בשנים האחרונות התמקד צמיר בשילוב הערוץ בזירות המדיה החברתית השונות.

לפני כ-3 שנים ייסד צמיר את מועדון משפיעני הרשת (Celwebs‏) הראשון בישראל, המהווה פלטפורמה אפקטיבית לשיתוף-פעולה עם 120 בלוגרים ומשפיעי רשת מהמובילים בישראל. מישור פעילות נוסף אותו יזם צמיר בערוץ 10 הוא פיתוח סידור של תוכן וידיאו אינטרנטי שמקביל לתוכן הטלוויזיוני.

בקרוב יעלה פרויקט נוסף של צמיר, "10 Like‏" - אפליקציית טלוויזיה חברתית לסמארטפונים, שפותחה בשותפות עם חברת הסטארט אפ TGP Media‏.

צמיר אמר היום (ד'): "אני רוצה להודות ליוסי ורשבסקי ולמודי פרידמן שנתנו לי את הזכות להוביל את ערוץ 10 במסע המרתק לעולם הניו-מדיה. אני עוזב בית חם ויצירתי בו רכשתי כלים ותובנות שלא ניתן היה לרכוש בשום מקום אחר".

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי, מסר כי "איתי הביא את ערוץ 10 לשיאים חדשים בניו-מדיה. אני משוכנע כי הערוץ ימשיך להשתמש בשירותיו כיועץ חיצוני".