שיא עונתי ל"האח הגדול": רייטינג של 36.9% במוצ"ש

בעוד שקשת בולטת בעשיריה הפותחת של טבלת הרייטינג השבועית, הגמר של "רוקדים עם כוכבים" הוא הנציג היחיד של רשת בעשיריה המובילה

40.3% ממשקי-הבית היהודיים צפו אמש (מוצ"ש) ב"האח הגדול" ברגע השיא שלו. מדובר ברגע בו הדיירים נופר וג'קי התווכחו. רגע זה תרם לממוצע הכללי של התוכנית האחרונה, ששודרה ביום שבת, והביא אותו לנתון הרייטינג הגבוה ביותר מאז תחילת העונה - 36.9%.

כזכור, מדובר בנתונים המבוססים על הצפייה החיה והדחויה גם יחד מרגע שידור התוכנית ועד לשעה 2:00 בלילה. לצורך העניין, גם צפייה בתוכנית שהחלה באמצעות הממיר המקליט דקות ספורות אחרי תחילת התוכנית, משוקללת בממוצע הכולל של התוכנית. 988 אלף יהודים צפו בתוכנית.

גם השבוע מחזיקה זכיינית ערוץ 2 קשת ב-6 מקומות מתוך העשירייה המובילה את טבלת הרייטינג השבועית. "האח הגדול" של יום רביעי הביאה רייטינג של 35.3%, ואילו "ארץ נהדרת" ביום שישי הסתפקה ב-28.1%. יש להניח כי אם היו משקללים את נתוני הצפייה הדחויה המתקיימת כמה ימים אחרי, היה נתון זה גבוה יותר.

גם "אולפן שישי" סיפקה רייטינג של למעלה מ-18% בערב שבת. "השבוע" עם גיא זוהר התאוששה מעט עם 5.6%.

"רוקדים עם כוכבים" בתוכנית הגמר שלה היא התוכנית היחידה של רשת בעשירייה הראשונה, אחרי עוד שבוע לא קל בכלל.

"היפה והחנון" של ערוץ 10 חוזרת אל הצמרת ומתמקמת במקום ה-8 מבין התוכניות הנצפות ביותר. התוכנית השיגה רייטינג של 22.4%.

בקרב משדרי החדשות, מהדורת חדשות ערוץ 2 ביום שבת נסוגה מעט והגיעה לרייטינג של 26.8%, עדיין נתון מרשים. הממוצע השבועי של המהדורה המרכזית של 20:00 מגיע ל-23.5%. ממוצע המהדורה של חדשות ערוץ 10 הוא, לשם השוואה, 10.8%.

"המגזין" של אושרת קוטלר-בנגל בערוץ 10, שמתמודד מול דני קושמרו ו"האח הגדול", הסתפק באותם 7.7% ושימש מקפצה מינורית ל"כאן גרים בכיף" ול"סרוגים" שאחריה, שהשיגו רייטינג של 4.7%.

משקי בית
 משקי בית