לא רק שקדי: ישראייר מינתה בכיר בחיל אוויר למנכ"ל

קבוצת IDB תיירות של נוחי דנקנר הודיעה היום על מינויו של רז גור אריה, לשעבר ראש להק כ"א בחיל האוויר למנכ"ל החברה ■ יחליף את עופר גרין שכיהן עד כה בתפקיד

נמשכת "השתלטות" בכירי חיל האוויר על שוק התעופה הישראלי: רז גור אריה (54) מונה היום למנכ"ל חברת התעופה ישראייר שמקבוצת IDB תיירות שבבעלות איש העסקים נוחי דנקנר.

גור אריה שימש בעבר כראש להק כ"א בחיל האוויר והוא תת אלוף במילואים. עד כה כיהן כמנכ"ל חברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים.

הוא צפוי להיכנס לתפקידו כבר ב-1 בפברואר השנה ויחליף את עופר גרין שכיהן כמנכ"ל עד כה. חילופי המנכ"לים מצטרפים לשורה של שינויים רבים שעברה IDB תיירות מאז נכנס לתפקידו כמנכ"ל הקבוצה דוד קמיניץ. בין היתר סיימו או מסיימים תפקידם בימים אלה סמנכ"ל המסחר של ישראייר, המשנה למנכ"ל הקבוצה, סמנכ"ל הפיתוח העסקי וסמנכ"ל המכירות.

גור אריה צפוי להתמודד עם אתגרים לא פשוטים בשנה הקרובה, בראשם הודעת על אל כי תפסיק לאבטח את טיסות ישראייר וארקיע החל מסוף מרץ - החלטה המדאיגה במיוחד את שתי החברות בימים אלה. בנוסף, יתמודד גור אריה עם התחרות המתפתחת בתחום טיסות הלואו-קוסט בישראל, עם כניסת חברת איזי ג'ט וחברות שכר האירופיות והרחבת הפעילות של ארקיע בתחום טיסות האקספרס המוזלות לאירופה.