סמנכ"ל חדש ברדיו תל-אביב 102FM: לירן כדורי-אלטמן

כדורי-אלטמן שימש עד לאחרונה כמנהל התוכניות של התחנה המתחרה רדיו אקו99 ■ יהיה אמון על ענייני התוכן, השיווק ושיתופי-הפעולה של התחנה עם גורמים ציבוריים ומסחריים

לירן כדורי-אלטמן מונה לסמנכ"ל רדיו תל-אביב 102FM - כך הודיע היום (ג') מנכ"ל התחנה, דני נישליס.

עד לאחרונה שימש כדורי-אלטמן כמנהל התוכניות של רדיו אקו 99. כדורי-אלטמן ישמש סמנכ"ל רדיו תל-אביב ויעסוק בענייני תוכן, שיווק ושיתופי-פעולה עם גורמים ציבוריים ומסחריים. כמו כן ירכז אלטמן את כלל שיתופי-הפעולה של קבוצת תחנות רדיו ישראל, ובהן רדיו חיפה, רדיו תל-אביב, גלי ישראל, רדיו דרום ורדיו דרום 101.5.

"בשבילי, לירן חוזר הביתה", אמר היום נישליס, "קלטתי את לירן לפני 15 שנה לרדיו חיפה כנער, שם הוא החל את דרכו כעוזר הפקה. במהלך השנים המשיך לעבוד ברדיו והתפתח עד לתפקיד מנהל תכניות".

כדורי-אלטמן, 35, מחזיק בניסיון של 14 שנה בעבודה במגוון תפקידים ברדיו. בין השאר עסק בהפקת תוכניות, שידורי חוץ, עריכה טכנית ועריכת תוכן של מגוון תכניות, פיתוח תכנים, בניית לוח משדרים, הגשת תכניות רדיו ופינות תוכן שונות. בנוסף, ניהול והפקה של המיתוג הווקאלי, האריזה של תחנת הרדיו והתווית הסאונד המאפיין. בתחום הקריאייטיב פיתח מוצרים שיווקיים ללקוחות הרדיו, היה אחראי על רעיונות ושיתופי-פעולה מסחריים לצד ייזום פרויקטים קהילתיים.

לדברי נישליס, מדובר בהשלמת "שדרת הניהול של רדיו תל-אביב לעשור הבא, הכוללת את אודליה ספרן, סמנכ"ל מכירות; עמרי רונן, מנהל התוכניות; ומהיום גם לירן כדורי-אלטמן סמנכ"ל הרדיו. אני בטח שהשלישייה הזו תמנף את רדיו תל-אביב מעלה להצלחות רבות נוספות".