מועצת החלב תשלם לטלוויזיה החינוכית 200 אלף שקל בעבור השתתפותה של הבובה קישקשתא כפרזנטורית בקמפיין חדש שהיא משיקה.
ל"גלובס" נודע כי עיקר הסכום ייכנס לכיסו של גוף השידור הציבורי המשמש כיחידת סמך של משרד החינוך. החוזה נחתם למשך שנה וכולל אופציה להארכה.
זו הפעם הראשונה בה קישקשתא לוקח חלק בפעילות שיווקית, מאז הגיע לעולם במהלך שנות ה-70 בתוכנית "מה פתאום" של הטלוויזיה החינוכית. לאחר שירדה התוכנית, הוא אוחסן במרתפי הטלוויזיה החינוכית, ובאחרונה שב אל המסך כקריין הרצף של 23 צי'ק - רצועת הילדים בחינוכית.
מי שיפעיל את קישקשתא בפרסומת הוא אבי יקיר, אשר נתן את קולו לקקטוס מאז הפך לטאלנט טלוויזיוני.
בחינוכית אישרו את הפרטים ומסרו כי "אנו שמחים על שיתוף-הפעולה עם מועצת החלב, תוך שימוש בדמות האהובה של קישקשתא".
ממועצת החלב נמסר כי אין הם מתייחסים לסכומים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.