רייטינג: "האח הגדול" ממשיכה להוביל עם 36.2% במוצ"ש

מחצית מהתוכניות הנצפות השבוע: אקטואליה ותחקיר ■ "חדשות השבת" של חדשות ערוץ 2 רשמו רייטינג של 28.7%, ו-"360" של זכיינית ערוץ 2 רשת רשמה שיא עונתי של 22.3%

כל מי שמשמיץ את העדפות הצפייה הישראליות - ראוי שיביט על טבלת הרייטינג השבועית, אשר מחצית מהתוכניות השולטות בה הן תוכניות אקטואליה ותחקיר.

הבכירה שבהן היא "חדשות השבת" של חדשות ערוץ 2 עם דני קושמרו, שהשיגה רייטינג של 28.7%. מיד אחריה, בשיא עונתי (למרות שמדובר עדיין בראשיתה של העונה), "360" של זכיינית ערוץ 2 רשת עם רייטינג של 22.3%.

יחד עם תוכנית התחקירים הזו, גם "כלבוטק" של רשת נכנסה לצמרת הטבלה, מה שאולי מצביע על כיוון ברור של גוף השידור.

עם זאת, אין להתעלם מהעובדה שמתוך התוכנית כולה, נספרו רק כ-20 דקות מהשעה השלמה בה שודרה התוכנית "כלבוטק" - מה שהביא אותה להישגיה ולניצחון על "היפה והחנון" של ערוץ 10, ששודרה באותו זמן ושנספרה לאורך כל 90 הדקות שלה.

"משפחה חורגת" נפלטה השבוע מהעשירייה המובילה, לאחר שזכתה ברייטינג של 18.9% - פחות מגמר "לרדת בגדול" של ערוץ 10, שרשם רייטינג של 19.5% והגיע למקום העשירי והמכובד.

"האח הגדול" של זכיינית ערוץ 2 קשת ממשיכה להיות התוכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה בישראל. במוצאי שבת התוכנית הביאה רייטינג של 36.2%, ואילו ביום רביעי הביא המשדר רייטינג של 35.1%. דקת השיא ביום שבת, שהגיעה ליותר מ-40% צפייה, הייתה כשג'קי התוודה על געגועיו הביתה.

"ארץ נהדרת" רושמת התחזקות ביום שישי, עם 28.9% צפייה ומתמקמת במקום השלישי בטבלה. לפי נתוני הזכיינית קשת, כל בית יהודי שני בישראל שהדליק טלוויזיה באותו ערב ראה את התוכנית עם נתח של 50.5% צפייה מקרב משקי-הבית. דקת השיא, עם 32.1% צפייה, הייתה כשהדמות "קשת ליבליך" הפגינה את כישורי השירה שלה באודישן ל"כוכב נולד". מדובר בשיא צפייה לעונה בקרב הצעירים בני 25-34 - 22.3% צפייה.

"עובדה" מתמקמת במקום התשיעי בטבלה עם רייטינג של 20.6%. הכתבה החזקה ביותר, לפי נתוני הצפייה, באותו משדר הייתה על הקיבוצניק דני כהן, והיא הגיעה לרייטינג של 24.9%.

פרטיים 4+
 פרטיים 4+