ההפתעה של קשת: רייטינג של 20.7% ל"טלוויזיה במיטבה"

"טלוויזיה במיטבה" משודרת אחרי "ארץ נהדרת" של קשת, שהשיגה 27.8% ■ "משפחה חורגת" של רשת ו"היפה והחנון" של ערוץ 10 נכנסו לעשירייה הפותחת בטבלת הרייטינג השבועית‏

‎‎‏6 תוכניות מצליחה להכניס זכיינית ערוץ 2 קשת לראשית טבלת הרייטינג השבועית, אך המפתיעה שבהן היא ככל הנראה "טלוויזיה במיטבה", המשודרת בפריים השני של ימי שישי - ובכל זאת מצליחה להאמיר לרייטינג של 20.7%, לאחר שכבר ראתה מספרים נמוכים בהרבה.

התוכנית רודפת את "ארץ נהדרת", בעוד שבוע מוצלח עם רייטינג של 27.8% ו-770 אלף צופים. ברגע השיא, הצטרפות של רון חולדאי לפאנל הרודנים הביאה רייטינג של 30.3% ומעל 800 אלף צופים.

‏הדיקטטור של הרייטינג בינתיים הוא ללא ספק "האח הגדול", שמאז עלייתו לשלטון, ההגמוניה שלו בצמרת היא בלתי מעורערת. שני פרקי הריאליטי השבוע ניצבים בראש הטבלה, כשמשדר ההדחה של יום שבת מביא רייטינג של 36.4%, ואילו ביום רביעי מביאה התוכנית 34.9%. במוצ"ש את 'פיק' הצפייה מספקים ג'קי ונופר, שהשיחה ביניהם מגיעה ל-40%.

‏רשת ו רוץ 10 נהנות מתוכנית אחד לכל זכיינית בצמרת. "משפחה חורגת פלוס" השיגה רייטינג של 22.9%, ואילו "היפה והחנון" ממשיכות לא לאכזב עם רייטינג של 18.2%.

"עובדה" של קשת אשמה נתון רייטינג סטטי של 20%, בעיקר בגלל משחק הכדורסל של מכבי תל-אביב וברצלונה, שנתן פייט מהותי מצד ערוץ 10 והשיג בעבורו 17.1%. בגלל אותו משחק, גם "פלפלים צהובים", הדרמה של קשת, נדחקה מחוץ לצמרת הטבלה והסתפקה ברייטינג של 18% ודקת שיא של 19.6%.

‏"חדשות השבת" בהגשת דני קושמרו השיגה רייטינג של 26.5%. המהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2 רשמה 23% - בדיוק כמו "בקרוב אהבה" של קשת, שגם היא מפתיעה בנתוניה הגבוהים, למרות הז'אנר והשעה המאוחרת. גם על כך התודה מגיעה ל"האח הגדול", שאחריו היא משודרת.

רייטינג
 רייטינג