מצטרפת לטרנד הלוהט: קופונים קבוצתיים - גם בפייסבוק

השירות החדש ייבחן תחילה ב-5 ערים בארה"ב‏ ■ חברת הייעוץ ‏BIA/Kelsey‏: עסקאות הקופונים ברשת צפויות לצמוח ל-3.93 מיליארד דולר ב-2015, מ-873 מיליון דולר אשתקד

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, מצטרפת לטרנד החם ברשת - קניית קופונים קבוצתית. החברה תבחן בקרוב שירות חדש שיאפשר ללקוחות לקנות מוצר שמוצע בהנחה חד-פעמית, מתוך מטרה להגדיל את המכירות ולהפוך עסקים מקומיים לאטרקטיביים.

בשלב ראשון השירות יושק ב-5 ערים בארה"ב - אטלנטה, סן פרנסיסקו, סן דיאגו וכן דאלאס ואוסטין מטקסס.

בהודעה של פייסבוק נאמר כי השירות יאפשר לאנשים להשתתף בהנחות עם חברים. "עסקים מקומיים יוכלו להצטרף לשירות בקרוב, ואנשים יוכלו למצוא דילים בשבועות הקרובים", נכתב שם.

עם השירות החדש, מקווה פייסבוק לקחת חלק בשוק המתרחב של עסקאות הקופונים ברשת, שהפכו לפופולריות על-ידי אתרים כמו גרופון ו-‏LivingSocial‏.

לפי חברת הייעוץ ‏BIA/Kelsey‏, תעשייה זו צפויה לצמוח מהיקף של 873 מיליון דולר בשנה שעברה ל-3.93 מיליארד דולר ב-2015.

ההצעות המוזלות יימכרו לבתי עסקים על-ידי הצוות של פייסבוק. גם משתמשים יוכלו לקנות באמצעות השירות החדש עסקאות הנחה מגורמים כמו ‏‏ReachLocal‏, ‏Gilt City‏, ‏Tippr‏, ‏HomeRun.com‏, ‏PopSugar City‏, ‏KGB Deals‏, ‏Plum District‏ ו-‏Zozi‏.

עם יותר מחצי מיליארד משתמשים, פייסבוק מנסה למשוך יותר חברות לעשות עימה עסקים. לאחרונה הצטרפו לרשימת המפרסמים אצלה בין היתר ‏JetBlue Airways‏ וסטארבקס.

פייסבוק גייסה בינואר 1.5 מיליארד דולר ממשקיעים בהובלת גולדמן זאקס, לפי שווי של 50 מיליארד דולר. בשנה שעברה הגיע היקף הכנסותיה ל-2 מיליארד דולר. ‏‎‎‏