עלות הפקת מגזין בגדי-הים של "בלייזר": חצי מיליון שקל

‎‏כ-80% משטחי הפרסום למגזין כבר נמכרו ■ עבור הגיליון תושק השנה גם אפליקציית אייפד

מגזין בגדי הים השנתי של ירחון "בלייזר", מבית "ידיעות אחרונות", בשיתוף המחלקה המסחרית של קבוצת התוכן וייצוג האמנים ADD, יצטלם השנה לראשונה מחוץ לישראל.

בהפקת הגיליון המיוחד הושקעו כחצי מיליון שקל, ובמסגרת זו תושק אפליקציית אייפד מיוחדת, שתכלול את הצילומים. למעשה, מדובר באפליקציה ראשונה, אם כי חד-פעמית לפי שעה, מבית "ידיעות אחרונות".

ל"גלובס" נודע כי 80% משטחי הפרסום של המגזין כבר נמכרו לחברות אופנה גדולות במשק, בהן קסטרו, גוטקס, קבוצת אקספוז, אפרודיטה ומותג משקפי השמש קרולינה למקה ברלין.

אפליקציית האייפד תתאפשר להורדה בחנות iTunes במחיר של כ-4 דולר, בדומה למגזין הבינלאומי "Sports Illustrated", אשר האפליקציה שלו היא אחת מאלה שזוכות למספר הרב ביותר של הורדות. האפליקציה החדשה תכיל בין היתר גם ארכיון של המגזין מ-6 השנים הקודמות.

במקביל, גם השנה יופק סרט ייעודי שיסקר את אחורי הקלעים של צילומי המגזין, הפעם בהפקת חדשות הבידור של HOT. הסרט שהופק בשנה שעברה זכה למעל 5 מיליון צפיות באתר ynet.

הפקת האופנה תצולם במלון Grande Albergo delle Rose (ארמון השושנים) שבאי רודוס.

המגזין, אשר נחשב לגיליון הנמכר ביותר של הירחון, יצורף גם השנה לגיליון מאי שלו, ויכלול צילומי אופנה וקיץ של 30 דוגמניות מקבוצת ADD, שנמצאת בניהולו של ירון ליכטנשטיין.