לשכת סוכני הביטוח לביהמ"ש: להוריד את הקמפיין עם שני כהן

בפרסומת למותג הביטוח "9 מיליון" של ביטוח ישיר מופיעה כהן כמזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע (שוקה) טל" ■ לשכת סוכני ביטוח: "מדובר בפרסומת זדונית ומטעה"

לשכת סוכני ביטוח, בראשות אודי כץ, ממשיכה במאבקה נגד חברת איי.די.איי ביטוח, המוכרת בציבור כביטוח ישיר, ופונה לבית המשפט בבקשת צו מניעה זמני להפסקת הצגת פרסומת פוגענית לטענתם.

הלשכה, יחד עם 3 סוכני ביטוח, הגישה הבוקר (ב') את הבקשה לבית המשפט המחוזי בפתח-תקווה, באמצעות עו"ד יורם מושקט. נציין כי קודם לבקשה מבית המשפט, הלשכה פנתה בבקשה דומה לרשות השנייה.

מדובר בפרסומת בכיכובה של השחקנית שני כהן, המוצגת כמזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע (שוקה) טל", שהושקה לאחרונה תחת מותג הביטוח "9 מיליון" של ביטוח ישיר, המפעילה מותג ביטוח נוסף המוכר כ-555.

לטענת לשכת סוכני ביטוח, "עסקינן בתשדיר פרסומת המהווה פרסומת זדונית ומטעה, שנועדה לקדם את עסקיה של ביטוח ישיר על חשבון מרמס כבודם של המבקשים ופגיעה בפרנסתם, ומציגם ללעג ולקלס תוך רמיזות קשות באשר לשימוש הנהנתני אותו עושה סוכן הביטוח על חשבון 'לקוחותיו הזועמים' כביכול".

מאיי.די.איי נמסר בתגובה כי "אנו מקפידים בכל סרטי הפרסום שלנו לנקוט בדרך הומוריסטית, אך בשום פנים ואופן לא בהעלבה. מדובר באסטרטגיה פרסומית בה אנו נוקטים כבר יותר מ-5 שנים, ולאורך כל השנים האלה עסקו סוכני הביטוח בניסיון לחבל בדרך הפרסומית שלנו. סוכני הביטוח רואים ב-9 מיליון איום תחרותי - ובצדק".