דל משיקה את מרכז המו"פ בישראל: מגייסת 70 עובדים

בשנה האחרונה, מאז רכשה Dell העולמית את חברת Exanet הישראלית, השקיעה החברה בהנחת התשתיות, בניית המרכז והטמעתו כחלק אינטגרלי מחטיבת האחסון

ענקית המחשבים Dell הודיעה היום (ד') על השקתו הרשמית של מרכז המחקר והפיתוח בישראל.

בשנה האחרונה, מאז רכשה Dell העולמית את חברת Exanet הישראלית, השקיעה החברה בהנחת התשתיות, בניית המרכז והטמעתו כחלק אינטגרלי מחטיבת האחסון של Dell וכעת משיקה החברה את המרכז בישראל.

מרכז המו"פ החדש של Dell בישראל הוא הראשון מסוגו בארץ, והוא מתמקד בפיתוח טכנולוגיות אחסון ופתרונות מחשוב ענן מתקדמים, המוטמעים במוצרי Dell בכל העולם.

בראש מרכז המו"פ של דל בישראל עומד יוסי בן שושן, המכהן גם כמנהל בכיר בחטיבת האחסון של Dell . מנהלת הפיתוח של המרכז היא שירי קרמן-הנדל. במקביל להשקה, מודיעה דל ישראל כי היא צפויה לפתוח בגיוס נרחב של כח אדם למרכז המחקר והפיתוח, כאשר המטרה הראשונית היא להכפיל את כוח האדם הקיים עד לסוף 2011 ולבסס את מרכז המו"פ בישראל כמרכז מוביל בעולם. כיום מונה מרכז המו"פ כ-70 עובדים.

דארן תומס, מנכ"ל חטיבת האחסון וסגן נשיא Dell העולמית, אשר הגיע לישראל לרגל השקת מרכז המו"פ החדש, אמר היום: "בשנה האחרונה ליווינו את המרכז בכל שלבי הקמתו וביסוסו לקראת מימוש ייעודו כמרכז מו"פ מוביל ואסטרטגי עבור Dell העולמית. מרכז המו"פ בישראל נמצא בקדמת הטכנולוגיה בתחום פתרונות האחסון ומחשוב הענן, ואנו צופים כי הישגיו בתחומי המחקר והפיתוח יתרמו באופן משמעותי להמשך חיזוק מעמדה של Dell כשחקן מוביל בתחומים אלו".

יוסי בן שושן, מנהל בכיר בחטיבת אחסון המידע של Dell ומנהל מרכז המו"פ של Dell ישראל הוסיף כי: "מאז רכישת Exanet לפני כשנה, השקענו משאבים רבים בהפיכת המרכז לחלק מ- Dell העולמית. המרכז יתמקד בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום האחסון וארגון המידע".