השיחה: באיזו מימונה התארח יוסי בכר?

איפה חגגו בכירי המשק את המימונה? ■ מה מחכה לחברים של דוד פתאל? ■ מי הגיעו לתערוכה של יונתן לוי? ■ וגם: באילו חוויות משתפת נורית צור?

המצטיין של בריטמן

באווירת החג, למעלה מ-1,000 עובדי פירמת Deloitte בריטמן-אלמגור-זהר התכנסו באוניברסיטת תל-אביב לחגוג את טקס העובד המצטיין. יניב רז, מתמחה מקבוצת הייעוץ הכלכלי-פיננסי, זכה בפרס העובד המצטיין של הפירמה.

אילן בירנפלד, יניב רז ויגאל בריטמן / צלם אייל פרידמן
 אילן בירנפלד, יניב רז ויגאל בריטמן / צלם אייל פרידמן

אילן בירנפלד, יניב רז ויגאל בריטמן

את הפרס העניקו רו"ח יגאל בריטמן, יו"ר ומנהל עסקים ראשי, ורו"ח אילן בירנפלד, שותף מנהל. טרם הצטרפותו לפירמה עבד רז בהוסטל לנפגעי נפש מטעם עמותת "רעות" והשתתף בתוכנית לשילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בבית-הספר "בראשית" בירושלים.

מימונה 1

לאון וסולנג' אדרי ערכו אמש (ב') בביתם שבקיסריה חגיגת מימונה מהסרטים.

פנינה ומשה אדרי עם שמואל וענת פרנקל / צלם רוני שיצר
 פנינה ומשה אדרי עם שמואל וענת פרנקל / צלם רוני שיצר

פנינה ומשה אדרי עם שמואל וענת פרנקל

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה, שפתחו את הערב בחגיגת מימונה באור עקיבא, לא פסחו על חגיגת המימונה של השכנים מקיסריה ומפגש עם אצולת הממון הישראלית. בשל הביקור המלכותי התלוו לאירוע סידורי ביטחון קפדניים כמתבקש.

סילבן וג'ודי שלום / צלם רוני שיצר
 סילבן וג'ודי שלום / צלם רוני שיצר

סילבן וג'ודי שלום

שמחו ונהנו ממתוקים כיד המלך: האח והגיסה משה ופנינה אדרי, רוני מילוא, נאוה ברק ושלום זינגר, אמנון דיק, הבמאי אבי נשר, יוסי ואורית בכר, שמואל וענת פרנקל, חיים סלוצקי, ג'ודי וסילבן שלום ורבים נוספים.

מימונה 2

בישוב סביון, בביתם של מאיה ואיתמר פרץ, מבעלי קייטרינג "איתמר'ס" התקבצו כמדי השנה חברים טובים לחגוג מימונה מסורתית. חצר הבית קושטה במוטיבים 'מייד אין מרוקו', מוזיקה תואמת נוגנה והאורחים פצחו בריקודים.

מוקי שניידרמן ומאיה פרץ / צלם אביב חופי
 מוקי שניידרמן ומאיה פרץ / צלם אביב חופי

מוקי שניידרמן ומאיה פרץ

כמיטב מסורת האירוח המרוקנית, גם באירוע זה עמד האוכל במרכז העניינים והאורחים שנהרו יכלו ליהנות משווארמה, פלאפל וכמובן מופלטות.

עמית ברגר ורוני וייסברג / צלם אביב חופי
 עמית ברגר ורוני וייסברג / צלם אביב חופי

עמית ברגר ורוני וייסברג

סעדו: אבי ואירמה מיכאלי, יפתח ויזל, דורי מנור, מוקי שניידרמן, יגאל לנדאו, רוני וייסברג, הרצל ארביב, עמית ברגר, בועז מולדבסקי, אבי סינגודלה ועוד.

מימונה 3

אמש בנתיבות, מאהל המימונה של הרב יעקב איפרגן, המכונה "הרנטגן", המה אדם. ברוח חג המימונה ובשמחה גדולה כבוד הרב חילק מופלטות וברכות לחברים ולאורחים הרבים שהגיעו.

נוחי דנקנר, צביקה גרינגולד והרב איפרגן / צלם יח
 נוחי דנקנר, צביקה גרינגולד והרב איפרגן / צלם יח

נוחי דנקנר, צביקה גרינגולד והרב איפרגן

בלט במיוחד, חברו הקרוב של הרב, יו"ר אי.די.בי נוחי דנקנר, שהגיע עם חיים גבריאלי מנכ"ל אי.די.בי. עוד נכחו: מפכ"ל המשטרה לשעבר משה קראדי (כיום מנכ"ל פי גלילות) וראש עיריית אופקים צביקה גרינגולד אשר הקפיד להשתלב במסיבות המימונה בעירו אך לא פספס את חגיגת המימונה הגדולה והמושקעת של הרב איפרגן.

השותפים של פתאל

מחרתיים, ביום חמישי, יעלו על טיסה למינכן שבגרמניה, כ-100 זוגות של ישראלים מאושרים שהוזמנו אישית על-ידי דוד פתאל לסוף שבוע במלון החדש של הרשת בעיר הגרמנית. בין האורחים של פתאל, שותפים ומשקיעים ב"קרן פתאל", אשר יתארחו במלון המרשים, "לאונרדו רויאל" מינכן, שהוקם בהשקעה של כ-70 מיליון אירו.

המלון ממוקם מול הכפר האולימפי בעיר, שבו ישהו משתתפי אולימפיאדת החורף 2012 שתיערך בגרמניה. סוף השבוע תוכנן בקפידה ויכלול לו"ז עמוס ובכלל זה, לקראת יום השואה, גם סיור באתרי הנצחה לשואה ובמחנות ריכוז. את סוף השבוע יחתום אירוע מרכזי לרגל פתיחת המלון אליו יגיעו גם אורחים מקומיים רבים.

בן השגריר מציג

ביום שבת, בגלריית "תירוש" ביפו, נערך אירוע לפתיחת התערוכה של הצייר יונתן לוי. לוי, 30 בסך הכל, הוא בנם של נאוה ועמיקם לוי, שגריר ישראל בהונג קונג.

אריאל יפו וגבי לסט / צלם אביב חופי
 אריאל יפו וגבי לסט / צלם אביב חופי

אריאל יפו וגבי לסט

חלק ניכר מהיצירות שהוצגו נמכרו כבר באירוע הפתיחה. הרימו כוסית: הדודים של הצייר אירנה ורמי שלמור, גבי לסט, אריאל ועליזה יפו, זאב הולצמן ועוד.

הסטטוסים שלהם:

Nurit Tsur אחרי שליטפה נחשים, החזיקה תוכים, שחתה במים חמים וראתה איך מאכילים תנינים - חזרה הביתה עייפה ומרוצה

Ori Abel עסק בניקוי וצחצוח ההארלי שלו, מצפה לראות חצאי גמר ליגת האלופות וביום ראשון טס לא מ ס ט ר ד ם