רון קופמן עובר מרדיו ת"א לרדיו ללא הפסקה

החל ממחר יצטרף קופמן לרמי וייץ ומאיר איינשטיין בהגשת תוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה ■ מתכוון לתבוע את רדיו ת"א בגין הפרת חוזה, פיטורים ללא שימוע ופגיעה בשמו הטוב

יממה לאחר שהעיתונאי רון קופמן ישדר את התוכנית האחרונה ברדיו תל-אביב, יחזיק השדרן במיקרופון של התחנה המתחרה רדיו ללא הפסקה. החל ממחר (ד') יצטרף קופמן לרמי וייץ ומאיר איינשטיין בהגשת תוכנית הספורט של התחנה במקום השדרנים אופירה אסייג ואיל ברקוביץ' - כך נודע ל"גלובס".

איל פאר, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה 103FM, חתם היום (ג') עם רון קופמן על הצטרפותו לצוות תוכנית הספורט החדשה, שתעלה החל ממחר ברצועת השידור בין 18:00 ל-20:00.

לפני כ-3 שבועות נודע כי רדיו תל-אביב פעל להחלפת רצועת האקטואליה הארצית של התחנה לטובת תוכנית אקטואליה בעלת גוון מקומי. עוד נודע כי בעקבות השינויים הצפויים, השדרן של התוכנית קופמן יפוטר מתפקידו ולא יגיש את התוכנית החדשה.

בשיחה שהתקיימה אז עם "גלובס" אמר קופמן כי הוא לא ידע שעומדים לפטר אותו. "אני שומע על כך לראשונה", אמר אז קופמן, "ויותר מזה אין לי מה לומר עכשיו".

קופמן צפוי לפתוח כבר בתקופה הקרובה בהליכים משפטיים נגד רדיו תל-אביב. עורכת דינו של קופמן, דפנה שמואלביץ', תגיש תביעה בגין הפרת חוזה, פיטורים ללא שימוע ופגיעה בשמו הטוב של קופמן עקב הפיטורים שנודעו לקופמן בתקשורת, לטענתו.

תוכנית האקטואליה של רדיו תל-אביב התאפיינה, כמו קופמן עצמו, בקו לוחמני, והמאזינים של התוכנית יכלו לשמוע את השדרן לא פעם מתעמת בקולניות עם מרואייניו, ובהם חברי כנסת, שרים וכו'.

קופמן הוא השדרן הוותיק ביותר כיום ברדיו תל-אביב. הוא התחיל את דרכו בתחנה בשנת 2007, אז הגיש שם את תוכנית הספורט. זמן קצר לאחר מכן, בתחילת 2008, החל קופמן להגיש את תוכנית הצהריים של הרדיו, "צהריים בשניים", לצד דנה ספקטור, עינת שרוף, הדר טורוביץ', עדי שמאי ויעל לוונטל. ב-2010 החליטה התחנה לוותר על המגישות, וקופמן החל להנחות את התוכנית לבד, כשזו קיבלו אופי של תוכנית אקטואליה חדשותית.

במקביל לעבודתו ברדיו ללא הפסקה, קופמן ימשיך לשמש חבר קבוע בפאנל של "יציע העיתונות" בערוץ הספורט וכן להגיש את תוכנית הראיונות האישית "מתמסרים" שמשודרת אף היא בערוץ.

ברדיו ללא הפסקה אישרו את הפרטים.