אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' עוברים לרדיו ת"א

את מקומם בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה ימלאו רון קופמן, מאיר איינשטיין ורמי וייץ

הצרחה ברדיו האזורי: אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' חתמו הבוקר (א') על חוזה ל-3 שנים עם רדיו תל-אביב. השניים יגישו את רצועת הספורט היומית של התחנה החל ב-1 באוגוסט.

תוכנית הספורט היומית של רדיו תל-אביב משודרת בסינדיקציה לקבוצת תחנות רדיו ישראל, הכוללת את רדיו חיפה, רדיו דרום, רדיו גלי ישראל, רדיו תל-אביב וכן תחנת הרדיו "קול הים האדום".

ההסכם נחתם למעשה בין רדיו תל-אביב לבין אתר הספורט ONE לשידור "תוכנית הספורט של ישראל" עם אסייג וברקוביץ' בימי חול בין 20:00-18:00 ותוכנית "שער השבת" - המשדר המרכזי של משחקי ליגת העל. פיני גרשון צפוי להמשיך ולהגיש את התוכנית יחד עם אסייג וברקוביץ' כפי שעשה ברדיו ללא הפסקה.

ערוץ הספורט נפרד

ל"גלובס" נודע כי המשא-ומתן עם השניים התנהל בשבועות האחרונות בחשאי, זאת עוד בטרם נודע כי התחנה אינה מתכוונת להמשיך את שיתוף-הפעולה עם ערוץ הספורט, שהיה אחראי לשידור והפקת התוכנית ב-4 השנים האחרונות. בשלב זה לא ברור אם ערוץ הספורט ישדר תוכנית ספורט רדיופונית בפלטפורמה אחרת.

כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", את מקומם של השניים, ששידרו עד כה בתחנה הרדיו האזורית המתחרה, רדיו ללא הפסקה, החלו למלא כבר בשבוע שעבר השדרנים רון קופמן, ששידר עד כה ברדיו תל-אביב; רמי וייץ, שפרש מערוץ הספורט; וכן השדרן והפרשן הוותיק מאיר איינשטיין.

דני נישליס, מנכ"ל רדיו תל-אביב, מסר בתגובה: "אני מודה לערוץ הספורט על 4 שנים, ועתה פנינו קדימה לשיתוף-פעולה עם 3 הטאלנטים הנחשבים כמובילים את משדרי הספורט בארץ. אני נרגש מעצם ההתקשרות עם ONE ובטוח שהחידושים הטכנולוגיים שאנו מתכננים בימים אלה יפתיעו וירגשו את אוהדי הספורט".

אסייג וברקוביץ' מסרו בתגובה: "חיפשנו רדיו עם פריסה ארצית בכדי להגיע לכלל מאזיני הספורט בישראל. חכו לאוגוסט, נגיע בטירוף".