הסיוט של כל כלה - החתן ברח אחרי החופה; תובעת פיצויים

בתום החופה של בני-זוג חרדים החתן הלך לשירותים ומאז נעלם ■ "זו הייתה טעות להתחתן איתך", אמר לכלתו ■ היא לא נשארה חייבת ותובעת ממנו פיצויים של מיליון שקל על עוגמת-נפש

בבית המשפט השלום בבאר שבע ידונו בימים הקרובים בתביעתה של צעירה חרדית מדרום הארץ שבעלה הטרי נמלט לאחר החופה והשאיר אותה במבוכה גדולה מול האורחים. הכלה הפגועה תובעת ממנו סכום של מיליון שקלים. כך פורסם הבוקר ב"מעריב".

בני הזוג החרדים תושבי הנגב הכירו באמצעות שידוך והחליטו להינשא לאחר מספר חודשים בתחושה שמדובר באהבה משמים. באולם שמחות בנגב נערך האירוע המרגש שכלל 100 בני משפחה וחברים קרובים של הזוג. באותו הרגע, אף אחד מהאורחים לא ניחש מה עומד להתרחש ואפילו לא הכלה הנרגשת בעצמה.

דקות לאחר שקידש אותם הרב, הסביר החתן הטרי לאשתו כי הוא חש ברע ויצא החוצה "לשאוף אוויר". בעוד האורחים מפזזים על רחבת הריקודים, הם התחילו להרגיש בחסרונו של בעל השמחה. לאחר שעות ארוכות של חיפושים, נמצאה החליפה שלו זרוקה באחד מתאי השירותים בשירותי הגברים באולם.

"את לא אוהבת אותי מספיק, זו הייתה טעות להתחתן איתך"

הכלה המבוהלת התקשרה לבעלה מספר פעמים אך לא ענה לטלפון. היא הבינה שהוא ברח מהאולם לאחר שפשט מעצמו את החליפה המהודרת. "הוא אמר שהוא הולך רק לשטוף את הפנים, אבל מאז לא ראיתי אותו", היא אמרה באכזבה.

לאחר כמה שבועות איתרה האישה את בעלה ואפילו ניסתה לשכנע אותו לגור איתה. החתן סירב ואמר לה: "את לא אוהבת אותי מספיק, זו הייתה טעות להתחתן איתך, מצטער".

הכלה שבורת הלב החליטה לא להישאר חייבת וכעת היא תובעת ממנו סכום ענק של מיליון שקלים כפיצויים על עוגמת הנפש העצומה שנגרמה לה.