טוויטר השיק אתר חדש: מדריך לעיתונאים ובלוגרים

האתר Twitter for Newsrooms הוא כלי שאמור ללוות עיתונאים ואנשי חדשות ולהדריכם כיצד להשתמש באופן יעיל ופרודוקטיבי יותר בטוויטר

שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר השיק אמש (ב') אתר חדש - Twitter for Newsrooms, הפונה לקהילת העיתונאים והבלוגרים. למעשה, זהו כלי שאמור ללוות יד ביד עיתונאים ואנשי חדשות ולהדריכם כיצד להשתמש באופן יעיל ופרודוקטיבי יותר בטוויטר.

האתר מציע הדרכה בחיפוש מתקדם של מידע ומקורות בטוויטר, כמו גם חיפוש מתקדם אחר ציוצים בארכיון שעד כה היה ניתן למצוא רק ב-Topsy.com. בניגוד לחיפוש הבסיסי שקיים בטוויטר, האתר החדש מאפשר חיפוש ממוקד יותר, על בסיס נושא, מילה מדויקת, תגית, טווח זמן ועוד.

האתר החדש מציע הדרכה כיצד לכתוב ציוץ חדשותי בצורה הטובה ביותר ובמסגרת המגבלה הידועה של 140 תווים, ומביא לשם כך ציוצים לדוגמה של כתבי חדשות בכירים מרשת CBS ומה"וושינגטון פוסט".

ההטמעה של טוויטר באתרי החדשות ובבלוגים חשובה גם היא, ולכן האתר מציע מגוון כלים ותוספים עבור מנהלי אתרים וכן טיפים לניהול חשבון הטוויטר ממכשירים סלולריים.

גם בפייסבוק יודעים שהרשתות החברתיות הן כלי עוצמתי ומשמעותי עבור עיתונאים וכלי תקשורת, ובאפריל האחרון השיקו עמוד, המנוהל על-ידי פייסבוק, המציע לעיתונאים טיפים ומקורות לחדשות, כמו גם גישה ויצירת קשר עם קוראים.