גלקסי S2 שובר שיאים: 5 מיליון מכשירים נמכרו תוך 3 חודשים

אם סמסונג תשמור על קצב המכירות של המכשיר היא תשבור את שיא המכירות של גלקסי S1 ■ הנתונים הם לפני שהמכשיר נכנס לשוק האמריקני

מכשיר הדגל של חברת סמסונג, סמסונג גלקסי S2, ממשיך לרשום זינוק במכירות: החברה הודיעה היום (ד') כי המכירות עברו את רף 5 מיליון המכשירים, זאת אחרי שלושה חודשים בלבד ועוד לפני שהחברה נכנסה לשוק האמריקני.

היצרנית הקוריאנית מקווה לשבור את שיא המכירות של הגרסה הקודמת, גלקסי S1, ואין שום סיבה שלא תעשה זאת. 10 מיליון מכשירים של גלקסי S1 נמכרו תוך 7 חודשים, אם מכשיר הגלקסי S2 ימשיך בקצר המכירות הנוכחי, הוא צפוי להגיע ל-10 מיליון מכשירים תוך חצי שנה.

זאת, כאמור, מבלי לקחת בחשבון את ההצלחה הצפוייה למכשיר האנדרואיד המוביל כיום בשוק האמריקני. בשנה שעברה 40% מהמכירות של גלקסי S1 הגיעו ישירות מצפון אמריקה ולכן בסמסונג תולים תקוות רבות בשוק הזה.

בשבוע שעבר החל המכשיר להימכר רשמית גם בישראל דרך מפעילות הסלולר. על-פי פרסומי החברות, הגלקסי S2 יימכר בכ-5,000 שקל. בשוק הפרטי המכשיר נמכר בכ-3,000 שקל, אך מדובר בייבוא עצמי והמכשיר אינו תומך בעברית בצורה מובנית דרך יבואנית סמסונג בישראל, חברת סאני.