דף בפייסבוק: "ב' זה בולשיט - נסיר את מסכת מפגיני האוהלים"

הקבוצה קוראת להפגנה היום בשדרות רוטשילד בת"א נגד "מפגיני האוהלים השמאלנים האנרכיסטים" ■ דף נגד מכין "הפתעה" למפגינים: מחאת הבננות

במסגרת גל המחאות בשבועות האחרונים על יוקר המחיה בישראל, שהחלו במחאת האוהלים בתל-אביב, קמו מחאות שגררו לא מעט הפגנות וצעדות. מחאת האוהלים כבר זכתה למגוון כינויים: שמאלנים קיצוניים, צפונבונים, אנרכיסטים, אוכלי סושי ומעשני נרגילות ועוד.

בעוד מארגני מחאת האוהלים טוענים כי המניעים שלהם לא פוליטיים ואין בכוונתם להביא להפלת ממשלת נתניהו, הטיעונים מנגד אומרים את ההפך הגמור: זוהי מחאת שמאל, של אנשי שמאל, במימון וסיוע אנשי שמאל ולטובת השמאל של הפוליטיקה - נגד רה"מ בנימין נתניהו וממשלתו.

ממניעים אהו נפתחה לאחרונה קבוצה פייסבוק תחת הכותרת "ב' זה בולשיט! - באים להסיר למארגני המחאה את המסכות". מי שעומד מאחורי דף הפייסבוק הוא ארגון שנקרא "לוחמי ציון", "ארגון ציוני ימני אוהב ישראל", לפי אתר האינטרנט שלו, והוא מזמין את הגולשים להפגנה שתתקיים היום (א') בשדרות רוטשילד בתל-אביב נגד "מפגיני האוהלים השמאלנים האנרכיסטים שמנסים להפיל את שלטון הימין במסווה של מחאה חברתית".

בדף הפייסבוק נכתב: "לאט-לאט נחשפו פניהם של מארגני המחאה והמטרות האמיתיות שלהם. לא מדובר במחאה לגיטימית, אלא בניסיון נוסף של השמאלנים והאנרכיסטים להפיל את שלטון הימין ובמקומו לתת לנו שלטון שמאל, בראשות חנין זועבי, אחמד טיבי ושאר החבר'ה "הטובים!". המארגנים טוענים שמטרת ההפגנה היום היא לבוא ולהגיד לעם "אל תיתנו לשמאל לתפוס על המחאה טרמפ!".

מחאת הבננות

מנגד, כראוי ברשת החברתית החברתית פייסבוק, התגובה לא איחרה לבוא. דף פייסבוק נוסף שנפתח בין השאר ע"י יאיר אולמרט, אחיינו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, קורא נגד ההפגנה הצפויה של לוחמי ציון: תחת הכותרת "מחאת הבננות", המארגנים מכינים "הפתעה" למפגיני הימין - זריקת בננות.

"חברים, מחר תנועת הנוער הפשיסטי של ביבי מארגנת מפגן פרובוקציה במאהל רוטשילד. הבבונים המאוגדים בקבוצת השנאה 'לוחמי ציון' הביביוגנד, באים לכיכר התחריר של מעמד הביניים לחרחר ריב ומדון. אנחנו מארגנים לקופים את 'מחאת הבננות'. נעמוד מולם וכל מי מהם שיגיד 'היידה ביבי' יקבל בננה; כל מי שיגיד 'היידה שרה' יקבל קליפת בננה", כותבים מארגני הפגנת הנגד.

לדבריהם, "מדובר בפרוייקט בוז לניסיונות הדה לגיטימציה של הרוכל הנוכל ביבי ונעריו הגזענים. 'מחאת הבננות' תהיה המענה ההולם לספינים של הלהטוטן ביבי. נגיד לו מחר עד כאן, נוכל - את ההוריקן הזה לא תעצור והצונאמי של ספטמבר בדרך אליך ואל נוער הזוועות המוסת שלך".