רלי ואבנר אברהמי מצטרפים ל"מעריב" עם המדור "מצב משפחתי"

ב-9 השנים האחרונות עסקו רלי ואבנר אברהמי בכתיבה משותפת של המדור "מצב משפחתי" במוסף "הארץ", במסגרתו ריאיינו וצילמו מאות משפחות בישראל

גיוסים נוספים ב"מעריב": הצלמת רלי אברהמי והעיתונאי אבנר אברהמי מצטרפים למוסף "סופשבוע" של "מעריב", והחל מחודש הבא יתפרסם מדורם "מצב משפחתי" בעיתון.

ב-9 השנים האחרונות עסקו רלי ואבנר אברהמי בכתיבה משותפת של המדור "מצב משפחתי" במוסף "הארץ". במסגרת זו השניים ריאיינו וצילמו מאות משפחות בישראל ותיעדו את אורחות חייהן.

הצלמת רלי אברהמי החלה את דרכה בעיתון "כל העיר" הירושלמי, ומשם המשיכה את עבודתה ב"מעריב", "ידיעות אחרונות" ו"הארץ". בנוסף לצילום המגזיני עוסקת אברהמי בתיעוד חברתי, בהוראת הצילום (במכללת הדסה בירושלים) ומציגה בארץ ובחו"ל. ב-2004 זכתה בפרס קונסטנינר לצילום מטעם מוזיאון תל-אביב.

העיתונאי והעורך אבנר אברהמי כהן במגוון תפקידים בתקשורת הישראלית, ביניהם בקול ישראל, ב"כותרת ראשית", ב"מעריב" וב"הארץ". בין היתר היה עורך מוסף "סופשבוע" של "מעריב" ועורך מוסף "הארץ" יחד עם אהוד אשרי.

"רלי אברהמי היא אחת מצלמות העיתונות והמגזין החשובות והטובות ביותר", אמר היום סגן עורך "מעריב", שי גולדן. "האיכות של עבודותיה תעשיר את החוויה הוויזואלית ב'מעריב' בצורה ניכרת. אבנר הוא עיתונאי ועורך בעל שם, ואדם שכוחו העיתונאי הוא תוספת אדירה לעיתון. ההצטרפות של שניהם לעיתון, ובפרט של המדור 'מצב משפחתי', תהפוך בוודאי את הקריאה ב'מעריב' ובמוסף 'סופשבוע' להכרחית עבור כל מי שמתעניין בעיתונות בישראל. אני מאושר לשוב ולעבוד עם שניהם".

עורך "מעריב", אבי משולם, מסר כי מהלך התחדשות של "מעריב" צפוי להמשך בכל הזירות המערכתיות, במגמה לשדרג ולהשביח את העיתון. "אני משוכנע כי 'סופשבוע מעריב' בעריכתו של דורון כהן ישמש בית חם לרלי ואבנר".