משחקים בגוגל פלוס: אנגרי בירדז וזינגה פוקר כבר בפנים

בגוגל לא מבזבזים זמן חברתי יקר ■ פחות מחודשיים מאז הושקה גוגל פלוס, גוגל משלבת משחקים ברשת החברתית החדשה שלה ■ ויש גם בשורה למי ששוקל לעזוב את פייסבוק

הרשת החברתית של גוגל, גוגל פלוס, נמצאת באוויר בסך הכול חודש וחצי והיא כבר מונה למעלה מ-25 מיליון משתמשים. היום גוגל מתחילה ליישר קו עם המתחרה האמיתית - פייסבוק. באחרונה נדמה כי השדרוג המתבקש ביותר מצד המשתמשים החדשים בגוגל פלוס הוא דווקא השקה של דפי מותג ועסקים (בדומה לדפי אוהדים בפייסבוק), אך לגוגל יש תכניות חשובות יותר.

ענקית האינטרנט השיקה את מערכת המשחקים ברשת החברתית החדשה, בהודעה רשמית בבלוג של החברה במהלך סוף השבוע. עמוד המשחקים זמין באמצעות כפתור חמישי בסרגל הכלים העליון בעמוד הבית של הרשת החברתית (בצמוד לכפתור המעגלים ליד שורת החיפוש) וההשקה של המשחקים בגוגל פלוס כוללת 16 משחקים, ביניהם משחקים מפורסמים ואהובים במיוחד.

המשחקים המובילים שכבר זמינים הם אנגרי ברידז (Angry Birds), שכבש את פלטפורמות הסמארטפונים כמעט בכל מקום בעולם, Bejeweled של ענקית המשחקים EA, ושיתוף הפעולה המעניין ביותר הוא זה עם מפתחת המשחקים שהפכה לאימפריה בזכות הרשת החברתית המתחרה - זינגה, שמביאה לגוגל פלוס את משחק הפוקר המפורסם שלה.

google plus games
 google plus games

בהודעה הרשמית שלה נוגעת גוגל בפרט מאוד חשוב ומטריד הקיים בפייסבוק, ומבטיחה שאצלה המצב יהיה שונה. גוגל מבטיחה שבניגוד לפייסבוק, ברשת החברתית שלה המשתמשים לא יצטרכו לסבול עדכוני סטטוס ופירסומים אוטומטיים על הישגי החברים שלנו במשחקים שהם משחקים. לא עוד אינספור הודעות על מציאת פרה או דחליל של חבר בחווה שלו, או ציונים שקיבלו החברים שלנו באיזה חידון.

גוגל מבטיחה שמידע מהסוג הזה יופיע אך ורק בעמוד הייעודי של המשחקים, ולא בזרם הפרסומים הראשי. בנוסף, הפירסומים הקשורים להישגים שונים במשחקים יהיו חשופים רק עבור חברים שמשחקים באותם המשחקים כמוכם.

אחת מהחוזקות של פייסבוק בתחילת דרכה, שתרמה רבות להתפשטותה המהירה ברחבי העולם, הייתה טמונה באפליקציות המשחקים שהיא הציעה כמעט מתחילת דרכה. כעת, מעניין יהיה לראות האם שילוב המשחקים בגוגל פלוס יוביל לזינוק נוסף במספר המשתמשים של גוגל פלוס, ובזמן השהייה שלהם ברשת.