ירון כרמון מונה למנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות

כרמון יחליף בתפקיד את אריק בן-זינו שניהל את החברה במשך כ-6 שנים ■ אלביט מסחר וקמעונאות מחזיקה בזיכיונות לשיווק והפצת מותגי אופנה בינלאומיים כגון גאפ, מנגו וג'י סטאר

חברת אלביט הדמיה הודיעה היום, 14.8.11, על מינויו של ירון כרמון למנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות בע"מ, שהנה חברת-בת בבעלות מלאה של אלביט הדמיה בע"מ ומשמשת כזרוע פעילות הקמעונאות של הקבוצה. החברה מחזיקה בזיכיונות לשיווק והפצת מותגי אופנה בינלאומיים מהמובילים בעולם, ביניהם גאפ, מנגו וג'י סטאר.

כרמון, שבתפקידו הקודם שימש כמשנה למנכ"ל באלביט מסחר וקמעונאות, כיהן בחברת-האם אלביט הדמיה בתפקיד סמנכ"ל כלכלה והיה מעורב במגוון רחב של תחומי פעילות החברה, ובכללם נדל"ן, מלונאות, קמעונאות ומסחר.

כרמון יחליף את אריק בן-זינו, אשר כיהן בתפקיד ב-6 שנים האחרונות ומסיים את תפקידו בחברה.

כרמון (41) מחזיק בתואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית בירושלים וב-MBA מהמרכז הבינתחומי הרצליה.

דודי מחלוף, מנכ"ל אלביט הדמיה, מסר כי "במשך שנות כהונתו של אריק בן-זינו כמנכ"ל אלביט מסחר וקמעונאות חיזקה אלביט מסחר וקמעונאות את תחומי העסקים שלה והביאה לשוק הישראלי מותגי אופנה מובילים בעולם, ביניהם המותגים גאפ, מנגו וג'י סטאר. כמנכ"ל אלביט הדמיה אני מודה לו על תרומתו, הנהגתו והישגיו בהובלת החברה, ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

אריק בן-זינו מסר בתגובה כי "במשך 6 שנים ניהלתי את אחת החברות המעניינות והמובילות בשוק המסחר והקמעונאות. אני נפרד מהחברה בתחושת סיפוק רב ומיצוי ומשוכנע כי חברת אלביט מסחר וקמעונאות תמשיך ותצמח ותגשים את מטרותיה העסקיות. אני מעביר את שרביט הניהול בשמחה למר ירון כרמון, אשר שימש לצדי כמשנה למנכ"ל, ובטוחני כי הוא ימשיך להצעיד את החברה להישגים ולהצלחה בעסקיה".

עוד מסר בן-זינו: "אני שמח על כך שנפלה בחלקי הזכות לקחת חלק מרכזי במהפכה שעבר שוק האופנה בשנים האחרונות, ובכלל זה בהבאת גאפ וג'יסטאר לישראל וברכישת פעילות מנגו בישראל. אני מבקש להודות למנהלים ולעובדים של אלביט מסחר וקמעונאות ואלביט הדמיה על שיתוף-הפעולה הפורה ועל היצירה המשותפת במשך כל שנות עבודתי בחברה".