הרשות השנייה נגד פינס: פתחה הליך הפרה לתוכן שיווקי

בתוכנית שודרה כתבה שבה ליווה צוות התוכנית את זוכת "היפה והחנון" לניתוח להגדלת חזה ■ הרשות השנייה: "זו כתבה סרת טעם שהתאמתה לערוץ ברודקאסט מוטלת בספק רב"

הרשות השנייה תפתח בהליך הפרה לכאורה נגד ערוץ 10 על כתבה ששודרה אתמול (א') בתוכניתו של גיא פינס, "ערב טוב", אשר ליוותה צעירה לניתוח להגדלת חזה.

מנכ"ל הרשות, מנשה סמירה, העיר לערוץ על רמת הכתבה ואולם הליך ההפרה המדובר יגיע דווקא על רקע תוכן שיווקי אסור וחשיפה למרפאה שבה עברה הצעירה את הטיפול.

מדובר בכתבה ששודרה בפעם השנייה, במסגרת תוכנית לקט של "ערב טוב" ששודרה אתמול בין השעות 19:00 ל-20:00 בערב. במרכזה של הכתבה עמדה זוכת תוכנית הריאליטי "היפה והחנון", ליטל סמדג'ה, וזו לוותה על-ידי צוות התוכנית והכתבת סיוון קליין בדרכה לעבור ניתוח פלסטי בשדיה.

בכתבה המפורטת מסבירה הצעירה על הסיבות שבגינן בחרה לעבור את הניתוח ושיבחה את היתרונות שבכך. בהמשך קיבל הרופא המנהל את המרפאה שם עברה את הניתוח חשיפה משלו במסגרת הכתבה.

מהנהלת הרשות נמסר, כי "זו כתבה סרת טעם שהתאמתה לערוץ ברודקאסט מוטלת בספק רב. בוודאי בשעת שידור שפונה לכל המשפחה. בכל מקרה הרשות השנייה תטפל בנושא בהליך הפרה לכאורה בשל פרסום אגבי אסור".

מערוץ 10 נמסר, כי "טרם התקבלה כל פניה. לכשתתקבל נבחן את הנושא לעומקו".