וידיאו ותמונות: הקמפיין שיכניס לבר רפאלי מאות אלפי אירו

רפאלי חתמה עם חברת הבישום העולמית ESCADA על חוזה ל-3 שנים, בהן תשמש כפרזנטורית המובילה של החברה ■ רפאלי: "בשבילי ESCADA זה בעיקר עניין של יוקרה"

דוגמנית-העל הישראלית בר רפאלי לא מפסיקה לעבוד, והפעם מדובר בקמפיין הכי רווחי שלה מאז תחילת קריירת הדוגמנות שלה. רפאלי חתמה עם חברת הבישום העולמית ESCADA על חוזה ל-3 שנים, בהן תשמש כפרזנטורית המובילה של החברה. רפאלי תשלשל לכיסה מאות אלפי אירו מההסכם.

לדברי חברת הבישום, ההחתמה של רפאלי היא חלק מהאסטרטגיה החדשה של החברה - להחזיר את המותג לשורשיו האופנתיים תוך שילוב רוח מודרנית. "בר רפאלי שופעת נשיות עכשווית, היא מלאת שמחת חיים ומשקפת בצורה אידיאלית את ערכי המותג", אמרו בחברה.

רפאלי עצמה אמרה: "אני נרגשת - בשבילי ESCADA זה בעיקר עניין של יוקרה, השילוב המושלם בין להיות קלאסית ואלגנטית, וגם לעשות חיים ולבלות תוך כדי".

מותג הבישום ESCADA מופץ בישראל בלעדית על-ידי חברת דיפלומט, שמפיצה ומשווקת מגוון רחב של מותגי קוסמטיקה מובילים, כגון קלרינס, טיירי מוגלר, לקוסט והוגו בוס.