מוטורולה מיילסטון 2 - מקלדת נשלפת, לא מעודכן

למרות החסרונות, אהבנו את המיילסטון 2 בגלל המקלדת שלו והביצועים היחסית סבירים ■ מצד שני, המחיר שאורנג' מציעה הופך אותו ללא רלוונטי

לפני יותר משנה השיקה מוטורולה בארץ את המיילסטון הראשון, וכעת החלה למכור את הדגם השני בשם המקורי מיילסטון 2 (בארה"ב הוא נמכר תחת השם דרויד 2). התזמון לא מאוד מוצלח, מכיוון שמעבר לים מוכרת מוטורולה כבר את הדגם הבא בסדרה - דרויד 3, כך שהלקוחות הישראלים שקונים את המכשיר, במחיר לא כל כך נמוך, קונים בעצם את הדגם הישן ולא העדכני.

מסך ומקלדת: מסך מגע בגודל של 3.7 אינץ' באיכות בינונית לעומת הסמארטפונים הכי חדשים שיוצאים לשוק, האמור להיות עמיד בפני שריטות. המכשיר עצמו לא דק במיוחד - 13.7 מ"מ וגם לא קל - 169 גרם. מצד שני, העיצוב הזה מגיע בעקבות מקלדת נשלפת מלאה, שמאפשרת להקליד במהירות טובה יותר מזו שבמסך. השילוב של מקלדת ומסך מגע בתצורה הזו הוא מוצלח לפי טעמנו, כי הוא לא מוריד מגודל המסך והוא עדיין נותן את האפשרות להשתמש במקלדת בעת הצורך. מצד שני, מקלדת המגע בה משתמשים במצב אנכי, מציעה כפתורים קטנים, שלעיתים קרובות גרמו לנו ללחוץ על האות הלא נכונה.

ממשק: מאכזב לגלות שהמיילסטון 2 יצא לשוק עם אנדרואיד 2.2.2 ולא ב-2.3.3 העדכנית. מוטורולה אורזת את המכשיר עם ממשק ה-Blur שלה - ממשק מעט חיוור מבחינת התוספות לאנדרואיד, שעובד כאן על מעבד במהירות 1 ג'יגה הרץ.

מצלמה: 5 מגה פיקסל עם פוקוס אוטומטי. התוצאות לא רעות, אבל למרות שיש כאן פלאש, יש קושי להתמודד עם תנאי תאורה חלשים.

סוללה: מחזיקה בקושי עד הלילה. הזיכרון הפנימי של המכשיר המגיע בנפח של 8 ג'יגה מיועד רק לאפליקציות ולא לאחסון שירים או תמונות, אותם שומרים על כרטיס זיכרון.

בשורה התחתונה: למרות החסרונות, אהבנו את המיילסטון 2 בגלל המקלדת שלו והביצועים היחסית סבירים שלו. מצד שני, המחיר שאורנג' מציעה, הופך אותו ללא רלוונטי. לשם השוואה, הדרויד 3 נמכר היום באתר הרשמי של מוטורולה בארה"ב ב-1,920 שקל ללא מיסים מקומיים (525 דולר).

מחיר: 2,480 שקל באורנג' (או 70 שקל ב-36 תשלומים).

ציון: 7.5.