הבת של אלביט הדמיה חתמה על הלוואה של 110 מ' ש'

הבת, Elbit USA,LLC חתמה על הסכם הלוואה עם Eastgate Property LLC - אחד השותפים בהשקעה בארה"ב

אלביט הדמיה הודיעה היום (א') כי חברת הבת שלה, Elbit USA,LLC חתמה על הסכם הלוואה עם Eastgate Property LLC (אחד השותפים בהשקעה בארה"ב) בסך של 110 מיליון שקל כמימון ביניים כנגד מניות EDT. עסקת המימון נושאת ריבית בשיעור של 11.4% לשנה ותיפרע תוך שנה. לאלביט קיימת הזכות להאריך את ההלוואה בשנה נוספת, במקרה כזה ההלוואה תישא ריבית רטרואקטיבית של 16.6%.

אלביט העמידה כמחצית מאחזקתה ( 12% ממניות EDT בלבד) כבטוחה להלוואה. בנוסף, העניקה החברה אופציה ל- Eastgate Property LLC לרכישת מניות רגילות של החברה במחיר מימוש של 11.1 שקלים (3 דולר) למניה במהלך שנתיים החל מ- 31 במרס, 2012.

במידה וההלוואה תיפרע עד ליום 31 במרס 2012, כתב האופציה יקנה ל- Eastgate Property LLC הזכות לרכוש עד 3.3% ממניות החברה, אם לאו - תגדל הזכות לרכישת עד 9.9% ממניות החברה.

דודי מחלוף מנכ"ל משותף מסר "לאחר השלמת רכישת מניות EDT במלואן על ידי קבוצת EPN , אשר במסגרתה, חלקה של החברה ברכישה מומן מהונה העצמי, השלימה החברה בהצלחה מהלך נוסף בהתאם לאסטרטגיה העסקית של החברה, והשיגה מימון ביניים בהיקף של 110 מיליון ש"ח משותפתנו בארה"ב. בכוונת החברה לפרוע את ההלוואה עם מימוש חלקי או מלא של אחזקותיה ב- EDT, בעיתוי שייבחר, בין היתר, בהתאם לשיעור הרווחיות אותו מצפה החברה להשיא. אנו מרוצים מן ההתקדמות והעמידה ביעדי החברה, כפי שהוצגו בדוח מקורות ושימושים שפרסמנו באוגוסט השנה".