דורי מדיה תציג במיפקום 2 פורמטים חדשים ותכניות נוספות

נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ: "אנו צופים להצלחה דומה במיפקום, כפי שזכינו בפסטיבלים האחרונים"

קבוצת דורי מדיה תציג בפסטיבל מיפקום 2011 שני פורמטים חדשים מבית "תנין הפקות" שטרם שודרו בארץ - "Wrong Number" ו"משאבת הכסף". כן יציגו את "חצויה 3 - הסיפור האמיתי", העונה השנייה של "אהבה ראשונה", "החולמים 2", דוקו הריאליטי "פעם בחיים" של יס וכן את השעשועון "סיימון" של ביפ. הפסטיבל ייערך בקאן בצרפת בין ה-3 ל-6 באוקטובר.

בנוסף, הכריזה החברה כי מכרה את הפורמט של התוכנית "דייט בליינד" (Ciega A Citas) לאולפני CBS לצורך פיתוח הסדרה עבור רשת הטלוויזיה CW בארה"ב. "דייט בליינד" היא סדרת להיט בינלאומית מז'אנר הקומדיות הרומנטיות של דורי מדיה. הטלנבולה כבר נמכרה ל-44 מדינות עד כה ובהן סין, רוסיה, טורקיה, הונג קונג, טייוואן, איטליה, ספרד, שווייץ ומונטה קרלו.

נדב פלטי נשיא ומנכ"ל דורי מדיה גרופ אמר היום: "אנו צופים להצלחה דומה במיפקום, כפי שזכינו בפסטיבלים האחרונים. הדרמות החדשות שאנו עומדים להציג כבר מעשירים את קטלוג הסדרות שלנו - מעל ל-5,500 שעות שידור של דרמות יומיות וטלנובלות - עם ז'אנרים חדשים וייחודיים, עובדה אשר תאפשר לנו לחזק את היכולת שלנו להגיע לקהל הרחב ביותר הנמשך לז'אנר של הטלנובלות, ריאליטי וניו מדיה".