איילה חסון: ציתתו לטלפון שלי בזמן תחקיר הרפז-אשכנזי

כך תחשוף חסון בתוכנית "מייבשים את הביצה" ברדיו ת"א 102FM, שתשודר מחר ■ חסון: "זה דבר מאוד מכוער; יש כאן הרבה כוחות חזקים והרבה אינטרסים"

גורמים שונים ציתתו והאזינו לטלפון הנייד שלי במהלך התחקיר העיתונאי שלי בפרשת ה-SMS'ים בין בועז הרפז לאשתו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי - כך אמרה איילה חסון לשי גולדן ושרון כידון, מגישי התוכנית "מייבשים את הביצה" ברדיו תל-אביב 102FM. התוכנית תשודר מחר (ד') ב-8:00 בבוקר.

בתוכנית סיכום שנה, נבחר הסיפור שחסון חשפה באחרונה על כ-1,500 ה-SMS'ים שהוחלפו בין בועז הרפז לאשתו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, לסקופ השנה.

בתגובה לשאלה של כידון אם חסון הרגישה תחת מתקפה אישית כעיתונאית במהלך התחקיר ופרסום החשיפה, אמרה חסון כי "זה דבר מאוד מכוער. אני לא מדברת על משרדי חקירות. הטלפון הנייד שלי שהואזן ועל כל מיני אנשים ששולחים כל מיני חוקרים".

לדברי חסון, ציתתו לשיחות הטלפון הנייד שלה וכן של אחרים. "זה מכוער, זה בריוני וזה אלים", אמרה חסון והוסיפה כי בנוסף היא נאלצה להתמודד גם "עם קולגות שמנסים להשתלח, להתבהם ולהתבכיין - כל אחד במיטב הסגנון שלו".

"בסוף, בסוף, צריך לבוא עם נתונים. אם יש למישהו נתונים אחרים, שיתכבד ויציג אותם. קללות זה לא חוכמה, אבל להביא עובדות זה יותר מורכב. יש כאן הרבה כוחות חזקים והרבה אינטרסים. סך-הכול לא מדובר פה בעניינים אישיים", הוסיפה.

"לאמת יש גם משמעות, והיא גם צריכה להרים את הראש שלה, האמת צריכה להתבהר וגם מסכות צריכות להיקרע. זה מאוד לא פשוט - יש כאן הרבה כוחות חזקים, הרבה אינטרסים", אמרה חסון.