בן-דב יוותר על שכר מסאני אלקטרוניקה כתלות בתשואת אג"ח

בן-דב יוותר על דמי הניהול ועל המענק בחברה בכל רבעון בו התשואה הממוצעת של אג"ח א' של החברה תהיה גבוהה מ-7% ■ באוגוסט קיצץ בן-דב את דמי הניהול שלו לסאני ב-30%

חברת סאני אלקטרוניקה, שבשליטת אילן בן-דב, הודיעה הערב (ב') כי דירקטוריון החברה אישר את וויתורו של בן דב על דמי הניהול ועל המענק בחברה, בכל רבעון שבו התשואה הממוצעת של אג"ח החברה מסדרה א' - הסדרה הגדולה מבין 3 הסדרות שהנפיקה - תהיה גבוהה מ-7%, בתוספת מדד.

זאת, לאחר שב-25 לאוגוסט הודיעה סאני כי האריכה את הסכם הניהול שלה עם בן-דב ל-3 שנים נוספות, החל מה-1 באוקטובר 2011. במסגרת ההסכם אושר כי שכרו של בן דב יופחת ל-165 אלף שקל לחודש, לעומת שכר חודשי קודם של 240 אלף שקל חודש (כ-30%). בנוסף, יספוג בן דב הפחתה בהיקף המענק השנתי שיקבל. (לסיפור המלא)

התיקונים להסכם הניהול בין בן-דב לסאני אלקטרוניקה, שנחתם בשנת 2003, אושרו על-ידי ועדת הביקורת ודירקטוריון סאני אלקטרוניקה ויובאו לאישור האסיפה הכללית ב-26 באוקטובר 2011, שם יצטרכו לעבור ברוב של מחצית מהמצביעים הלא נגועים. במידה ויאושר, ההסכם ייכנס לתוקף מהרבעון הרביעי של שנת 2011 ויהיה תקף לשלוש שנים.