סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.8 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - אתר mako עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל

על רקע ההאטה בפרסום, סופר-פארם ממשיכה לבלוט בטבלת המותגים המושקעים עם הרעשה פרסומית שנמשכת כבר מספר שבועות ברצף. הדגש של החברה הוא על מוצרי תינוקות תחת הכותרת "Baby sale", שבאמצעותה היא מנסה אולי לתת מענה למחאת האימהות. סופר-פארם מציעה באמצעות משרד הפרסום שלה, באומן- בר-ריבנאי, "חגיגת מבצעים על מגוון מבצעי תינוקות", עם מבצעי מחיר על חיתולים, בקבוקים, אבקת כביסה ועוד.

אתר mako של זכיינית ערוץ 2 קשת בולט לאחרונה בפרסום, עדות לכך שבקשת לא שוקטים על השמרים בפיתוח העסקי של עסקי האינטרנט, אבל גם תזכורת להאטה הפרסומית שבעטיה מכניסים הערוצים המסחריים פרסומות עצמיות למקבצי הפרסומות שלהם. mako מפרסם את סקציית המתכונים החדשה שפתח, את אתר STYLE RIVER העוסק באופנה ואת התוכנית האינטרנטית "סמדיש" בכיכובה של סמדי בומבה מ"מאסטר שף".

יונדאי ix35 ממוקמת במקום השלישי באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי. יונדאי ממשיכה לשמור בכישרון על הקו הפרסומי המציג את רכביה כיצירות מופת בתחום העיצוב, והפעם הסלוגן הוא "יצירת מופת משפחתית". יש לציין כי יונדאי מעבה פרסום מתחת לקו השבוע עם פעילות תוכן שיווקי מרשימה לדגם ה-ix25 בתוכנית "המירוץ למליון".

הסדרה "עספור" חוזרת למרקעים לעונה נוספת בהוט הממוקמת במקום הרביעי השבוע עם הוצאה ריאלית של כמיליון שקל לפרסום בשבוע החולף באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

תמי 4 מקבוצת שטראוס מים סוגרת את החמישייה עם עוד פרסומת משעשעת המגחכת את לקוחות בקבוקי המים המינרליים, באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

סופר הפרסום
 סופר הפרסום

* הנתונים בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.