משרד הפרסום שמעוני-פינקלשטיין-ברקי זכה במכרז על תקציב הפרסום של מתחם המגורים החדש של חברת גרין פארק (נווה-שרת) שבבעלות החברות אלקטרה-יורופורט ו-SGS.
על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום, ביניהם משרד הפרסום דרורי-שלומי.
מתחם המגורים יוקם בצפון תל-אביב בשכונת נווה-שרת הגובלת בשכונות היוקרה צהלה ורמת-החי"ל, והוא צפוי לכלול 6 בנייני מגורים וחניונים תת-קרקעיים, שיוקמו על פארק רחב-ידיים בהיקף של למעלה מ-430 דירות.
בחברה מסרבים לנקוב בהיקף תקציב הפרסום, אך על-פי ההערכות הוא עשוי להגיע לכמה מיליוני שקלים, מאחר שמדובר בפרויקט גדול הדומה לפרויקטים הנד"לניים של שרונה או השוק הסיטונאי ("פעם ב-100 שנה"), שבפרסומם הושקעו סכומים לא מבוטלים של כסף.
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בפרסום פרויקט שרונה של גינדי הושקעו 2.7 מיליון דולר (מחירון); ובפרויקט השוק הסיטונאי ("פעם ב-100 שנה"), אף הוא של גינדי, הושקעו 3.5 מיליון דולר (מחירון).
יצוין כי שמעוני-פינקלשטיין טיפל בעבר גם בתקציב הפרסום של פרויקט שרונה.
לדברי רו"ח משה ריטבלט, מנכ"ל החברה, "חיפשנו משרד שיהיה פרטנר לעבודה קריאטיבית. הבחירה בשמעוני-פינקלשטיין-ברקי הייתה לאור הניסיון הרב וההצלחות המרשימות של המשרד ברמה השיווקית והקריאטיבית בשנים האחרונות, שיוכלו להביא לידי ביטוי את התכנון המיוחד שיצרנו בפרויקט עבור משפחות, שטרם הוצע בארץ".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.