בעלי זארה: "אני לא חושש מ-Forever 21"

ג'ואי שוובל: "קבוצת זארה תרחיב את רצפת המכירה בחנויות זארה ופול אנד בר"

קבוצת זארה, מפעילת הרשתות זארה, פול אנד בר וברשקה, נערכת לכניסת המותגים הבינלאומים לישראל ולהתגברות התחרות. הקבוצה פותחת במהלך של הרחבת רצפת המכירה של החנויות, הן ברשת זארה והן ברשת פול אנד בר.

"אני לא חושש מכניסת forever 21 לישראל. הם מכוונים נמוך. בארה"ב הם מוכרים שמלה ב-20 דולר. קניון עזריאלי בתל-אביב מתאים להם כי יש שם המון חיילים שמחפשים לקנות בזול. זארה לא מכוונת לשם, זארה מכוונת לאיכות. אמריקן איגל הוא מותג איכותי, אבל שוב, לכל אחד יש את הייחודיות שלו", אומר ל"גלובס" ג'ואי שוובל, מבעלי קבוצת זארה.

- ומה הייחודיות של זארה?

"שאתה קונה ב-200 שקל משהו ששווה 400 שקל".

- איך אתם נערכים לכניסת forever 21 ואמריקן איגל?

"נרחיב את החנויות בכל מקום שטוב. אנחנו נרחיב את החנויות זארה בדיזנגוף סנטר, בקניון מול הים ובקניון עזריאלי. האתגר שלנו הוא ליצור חנויות בגודל של יותר מ-1,500 מ"ר. את החנויות הכי טובות שלנו בארץ נגדיל ונחזק. בקניון רמת-אביב יש לנו 1,500 מ"ר, ובקניון מלחה קרוב ל-1,500 מ"ר. כך אנחנו פותחים את כל החנויות החדשות שלנו, וזאת כדי לתת תצוגה אמיתית עם כל המגוון, ותדמית".

לדברי שוובל, זארה תשקיע 10 מיליון שקל בבניית חנות בקניון הנגב שתחליף את החנות הקיימת. "אנחנו בונים קונספט חדש בקניון הנגב, ועם הריהוט והתאורה, זה יהיה משהו שאין במדינה. אין לי בעיה עם ההשקעה. בבאר-שבע יש 250 אלף תושבים".

- המהלכים הללו יתנו מענה למותגים הבינלאומיים הנכנסים?

"זה ייתן לי תמיכה. כל אחד עם פלח השוק שלו. אנחנו עושים את זה כי אנחנו יכולים למכור יותר".

קבוצת זארה מפעילה היום 20 חנויות ברשת זארה, שהאחרונה בהם, בקניון הזהב, נפתחה בשנה הנוכחית, ואילו החנות בקניון הגדול בפתח-תקווה שופצה השנה.

ברשת פול אנד בר מפעילה הקבוצה 23 חנויות, ש-3 מהן - בקניון שבעת הכוכבים, בקניון הגדול ובקניון הזהב - נפתחו השנה. בנוסף מפעילה הקבוצה 5 חנויות ברשת ברשקה וחנות אחת של המותג מאסימו דיוטי.