ynet ישדר שתי עונות נוספות של סדרת האינטרנט "פיני"

לאחר שהעונה הראשונה ששודרה באתר זכתה ללמעלה מ-2 מיליון צפיות, ממשיך ynet עם הסדרה ■ יפיק וישדר שתי עונות נוספות של הסדרה

אתר האינטרנט ynet החליט להמשיך עם סדרת האינטרנט הישראלית "פיני", לאחר שהעונה הראשונה ששודרה באתר זכתה ללמעלה מ-2 מיליון צפיות. האתר יפיק וישדר שתי עונות נוספות של הסדרה ולדברי האתר, ישקיע בהן מיליוני שקלים. העונה השנייה צפויה לעלות לשידור באתר בתחילת ינואר 2012 ותכלול 10 פרקים. כחודש וחצי לאחר סיומה צפויה לעלות העונה השלישית של "פיני".

"פיני" היא דרמה קומית העוקבת אחר פיני בן טובים, צעיר ישראלי שהשתחרר מהצבא ומנסה להפוך מטבח בקריה לשף מדופלם בלונדון בעזרת קסם אישי וחוצפה ישראלית. פערי המנטליות, מחסום השפה והבדלי התרבות, מייצרים סיטואציות קומיות האופייניות לישראלים. הסדרה דוברת אנגלית, עברית וצרפתית, וצולמה בלונדון ובפריז. בסדרה משחקים שחקנים מקומיים מבריטניה וצרפת ובעונה החדשה צפויה לקחת חלק גם הדוגמנית הישראלית טל ברקוביץ'. יוצרי הסדרה הם אודי שדמי, שמשמש בשנים האחרונות כבמאי של הסדרה "אל תשאל" עם שי שטרן בערוץ 2, ותומר בריזדה, המגלם גם את התפקיד הראשי בסדרה של פיני.

ב-ynet מסבירים כי הפקת הסדרה והעונות החדשות הינה חלק ממהלך רחב יותר להעמקת תכני הווידיאו של האתר, במסגרתו הושק לפני מספר שבועות ערוץ הסרטים המקוון בשם "ynet סינמה" בשיתוף חברת אורלנדו, המאפשר צפייה ישירה בסרטי קולנוע באתר.

לדברי מנכ"ל ynet, אבי בן טל, "לאור ההצלחה לה זכתה העונה הראשונה ולאור הגידול בצריכת וידאו ברשת, החלטנו להפיק את העונה השנייה והשלישית של פיני בסטנדרטים שלא נראו עד כה באינטרנט". שדמי וברזידה הוסיפו כי "היה אתגר גדול וחוויה נהדרת לצלם בלונדון ולעבוד עם קאסט בינלאומי בעל יכולות מקצועיות מדהימות. למדנו מהם המון והם למדו על ישראל והופתעו מלא מעט דברים. אנו מודים ל-ynet על האמון הרב ומצפים בהתרגשות לשידור העונה החדשה".