רייטינג: 36.9% ל"בית ספר למוסיקה" במוצ"ש

שתי תוכניות נוספות חצו השבוע את סף ה-32% רייטינג - "בית ספר למוסיקה" של קשת ביום רביעי, ו"המירוץ למיליון" של רשת ביום ראשון

רגע השיא ב"בית ספר למוסיקה", תחרות הכישרונות של זכיינית ערוץ 2 קשת, נשק ל-40 אחוזי צפייה במשדר ששודר במוצאי שבת האחרון. במהלך התוכנית כולה צפו בה בממוצע 1.139 מיליון צופים במשקי-בית יהודיים, שהובילו לרייטינג ממוצע של 36.9%. התוכנית, מתברר על-פי נתוני קשת, אהובה במיוחד דווקא על בני 45 ומעלה.

התוכנית, שמשכה אל המסך ציבור כה רחב, מבוגר בעיקרו, העבירה חלק ניכר ממנו אחר כך לערוץ הספורט, שם שודר משחק ריאל מדריד וברצלונה, והגיע לנתון מרשים ביותר של כ-19%, כולל השידורים בערוץ 5HD (נתוני ערוץ הספורט נמדדים, אך אינם מתפרסמים באופן רשמי על-ידי הוועדה למרוג).

בסך-הכול, גם השבוע האחרון היה שבוע צפייה חזק ביותר. פרט לשידור מוצ"ש של "בית ספר למוסיקה", שתי תוכניות נוספות חצו את סף ה-32% - "בית ספר למוסיקה" ביום רביעי, ו"המירוץ למיליון" של רשת ביום ראשון. "המירוץ למיליון" ביום שלישי (לקט) השיגה נתון נמוך יחסית של 24.5%.

גם תוכניות האקטואליה נהנות מהעדנה בצפייה. מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם יונית לוי ודני קושמרו מחזיקה בממוצע של 25.9% צפייה. חדשות השבת מגיעה אף ל-26.7%. "אולפן שישי" עם יאיר לפיד מתייצבת על 19.3% צפייה, פי 4 כמעט מ-"השבוע" של ערוץ 10 עם 5.4%. "יומן" עם אילה חסון השיג 4.9% צפייה.

"עובדה" של קשת, עם נתון של 22.7% צפייה, מקדימה בטבלה את "כלבוטק" של רשת עם 21.7% צפייה.

בערוץ 1 צפו במשדר פרס הנובל עם צאת השבת כ-5% ממשקי-הבית היהודיים, פי 2 מהצופים במשדר בערוץ 10 (2.7%). בערוץ 2, במשדר בהובלת דנה ויס, צפו 9.8%.