מוטי קירשנבאום: "ערוץ 10 לא ייסגר; אני אופטימי"

קירשנבאום בראיון ל"הינשופים" בערוץ 8: "מתי הבנתי שזה פוליטי באופן המצחין ביותר? כשראיתי את ח"כ אלקין וחבריו אחרי הישיבה בכנסת קופצים ושמחים"

"אני לא חושב שערוץ 10 ייסגר" - כך אמר העיתונאי ומגיש הטלוויזיה מוטי קירשנבאום בראיון לתוכנית "הינשופים" שתשודר הערב (ה') ב-22:30 בערוץ 8 של הוט.

קירשנבאום התייחס ללחצים פוליטיים אישיים על אנשי תקשורת וסיפר כי "כשביבי עלה לשלטון היה צריך לאשר את תקציב רשות השידור, ואז אני זוכר שיו"ר וועדת הכספים, ח"כ רביץ, לקח אותי החוצה ואמר 'הם רוצים שתתפטר, ואז הכל יהיה בסדר'. אז את זה אנחנו כבר מכירים".

"אני אופטימי", סיפר קירשנבאום, "כי אני לא מאמין שעל רקע הסיבה הזו, של חוב כזה, שעל הדבר הזה יסגרו את הערוץ".

לדבריו, "ניסיתי לא להיגרר לעניין הפוליטי. יכול להיות שיש מחשבה פוליטית נקמנות כזו, אבל אני רוצה להתייחס לבעיה עצמה - והיא פתירה", הוסיף קירשנבאום.

ואולם, זמן קצר אחר-כך הוסיף קירשנבאום כי כל המהלך לאי-דחיית התמלוגים הינו פוליטי. "מתי הבנתי שזה פוליטי באופן המצחין ביותר? כשראיתי את ה'אלקינים' אחרי הישיבה בכנסת קופצים ושמחים, באופן שזכור לי רק כמו אחרי ההצבעה על תוכנית החלוקה", אמר קירשנבאום, שהוסיף מיד כי "ככה שמח ח"כ אלקין? על מה הוא שמח? על הצבעה טכנית בוועדת כלכלה שהיא בכלל על דחייה, אפילו לא על ביטול. מאיפה נובעת השמחה הזו אם לא מנקמה?".

לטענתו, "אלקין לא לבד, שלחו אותו - הוא כלי. שלח אותו ביבי, או מישהו ממשרד ראש הממשלה - הכול היה פוליטי מצחין".

לבסוף אמר קירשנבאום כי "הערוץ לא ייסגר - תהיה התבזות עצומה של נתניהו וה'אלקינים' והכנופייה הזו, שכל שני וחמישי מציפה אותנו בהצעות חוק כאלה. ובנימה חיובית זו - ערוץ 10 לא ייסגר".

מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה לדברים. מח"כ זאב אלקין לא נמסרה תגובה עד כה.