אראל מרגלית בקמפיין נגד נתניהו: "בואי שרהל'ה, סוגרים"

אראל מרגלית יצא בקמפיין פרסומי נרחב נגד ראש הממשלה ו"המתקפה על האופי הדמוקרטיה שמוביל הימין הקיצוני בראשות נתניהו" ■ "ערוץ 10, חוק לשון הרע, חוק העמותות, סמכות בית המשפט העליון"

איש העסקים וחבר מפלגת העבודה, אראל מרגלית, יצא היום בקמפיין פרסומי נרחב נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו תחת הכותרת "בואי שרהל'ה, סוגרים: ערוץ 10, חוק לשון הרע, חוק העמותות, סמכות בית המשפט העליון".

במסגרת מה שמכנים בסביבתו של מרגלית, מרגלית, שותף מנהל קרן הון הסיכון והקבוצה הבינלאומית JVP, כ"מאבק ציבורי", נתלו שלטי חוצות ברחבי המדינה שמטרתם להיאבק "נגד המתקפה על האופי הדמוקרטי של החברה הישראלית, שמוביל הימין הקיצוני בראשות נתניהו".

גורמים המעורים בקמפיין מספרים כי מדובר בשלב ראשון בלבד של מאבק ציבורי נרחב שנועד לרתום את הציבור והמפלגות השונות למאבק על אופייה הדמוקרטי של המדינה. "אנחנו מצפים שהקמפיין יתפוס תאוצה מלמטה". לדבריהם, "לא מדובר כאן בימין או שמאל אלא בניסיון לרתום מפלגות מכל הקשת הפוליטית למאבק החשוב הזה".

בשלב זה מתוכנן הקמפיין הנוכחי עם שלטיו שהוצבו בכל רחבי גוש דן מ"שיקולים כלכליים", להימשך כשבועיים. יחד עם זאת צפויים חוגי בית, ראיונות בתקשורת, וכן שיחות עם מעצבי דעת קהל. "אנחנו מנסים לסמן שנחצה כאן קו השבר ושהגיע הזמן להתעורר", אמרו.