רשות השידור מאריכה את ההתקשרות עם שפ"מ

‎‎ההסכם נחתם לאחר מו"מ ארוך ולאחר שהרשות כבר פרסמה מכרז חדש למציאת זכיין למכירת זמן האוויר בקול ישראל‏‏

‏רשות השידור וחברת שפ"מ אפיקים חתמו אמש (א') על הסכם להמשך שידורי הפרסום ברדיו. ההסכם נחתם לאחר משא-ומתן ארוך שנפתח בעקבות החלטת הוועד המנהל של רשות השידור שלא להמשיך את ההתקשרות עם הזכיין בתנאים הקיימים.

‏כזכור, לפני כחודשיים החליטה רשות השידור לפרסם מכרז חדש ולא להאריך את ההתקשרות עם שפ"מ. עוד הוחלט כי בניגוד לעבר לא יינתן הזיכיון לכל התחנות של קול ישראל כמקשה אחת אלא יפוצל ל-5 אשכולות, כשכל אשכול יינתן לזכיין אחר. בהמשך, לאחר שהתברר כי אף גורם לא ניגש למכרז, בדקה הרשות אפשרות למכור בעצמה את זמן האוויר בקול ישראל.

‏‏במקביל, לאחר פרסום המכרז, פנתה שפ"מ לבית המשפט המחוזי בטענה כי קיום המכרז אינו תקין, וכי הליך הפרידה ממנה נעשה שלא כחוק.

‏יו"ר הרשות, ד"ר אמיר גילת, הביע היום (ב') סיפוק מהישגי הרשות בהסכם, שלדבריו מבטיח לרשות השידור שקיפות, שליטה ובקרה על ההכנסות מפרסום.

את רשות השידור ייצגו במשא-ומתן עו"ד אמיר וונג ממשרד רון גזית רוטנברג ושות' ועו"ד אבנר כהן ממשרד כהן-וילצ'יק-קמחי ושות'.

אברהם פרחי, מנכ"ל שפ"מ אפיקים, הביע את ביטחונו כי 2012 תצעיד את רשות השידור להישגים כלכליים ומקצועיים גבוהים יותר. פרחי הדגיש כי למרות שהתקופה שלפנינו מאתגרת במיוחד, בכוונת שפ"מ להכריז על שנת 2012 כעל "שנת הרדיו": "זה שהקמפיינים בקול ישראל אפקטיביים מאוד - זו כבר עובדה בדוקה, אלא שלעת הזו ברור כי הם גם המתאימים ביותר לעידן בו הצרכן מעדיף דיבור ישיר בגובה האוזניים ויעילות על פני ראוותנות".