קופת-חולים מאוחדת פוסלת את מכרז הפרסום שלה

‎‎הקופה תפרסם מכרז חדש, לאחר שנמצאו פגמים טכניים באחת ההצעות‏ שהוגשו

‎‎קופת-חולים מאוחדת פוסלת את מכרז הפרסום שלה: ל"גלובס" נודע כי בשל פגמים טכניים באחת ההצעות, הוחלט לפסול את כל המכרז ולצאת במכרז חדש.

‏כזכור, רק שני משרדים ניגשו למכרז על תקציב הפרסום של הקופה: באומן-בר-ריבנאי ושטרית מדיה גרופ. נראה כי מה שהצליח להבריח את רוב משרדי הפרסום מההתמודדות, שעל פניו אמורה הייתה לקסום לרובם, הן דרישות מאוד לא שגרתיות מהמתמודדים.

כך למשל, נדרשו המתמודדים להפקיד ערבות ל-8 חודשים על סך 500 אלף שקל וכן לצרף את המאזנים של המשרד ב-3 השנים האחרונות. עוד נדרשו המשרדים למאזן מסוקר לשנה זו - מה שמצריך תשלום נוסף לרואה חשבון.

‏התקציב מטופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום ‏JWT‏ ישראל. במכרז אמנם לא מוגדר סכום כספי שעליו מתמודדים המשרדים, אך על-פי ההערכות מדובר בהיקף של 4 מיליון שקל בשנה.