המנכ"לים החדשים בשלמור-אבנון-עמיחי מבצעים רה-ארגון

אדם אבנון ואדם פולצ'ק פיטרו את שכבת מנהלי הביניים בתחום הקריאייטיב ■ בנוסף, פעילות הדיגיטל תרוכז תחת החברה-האחות וונדרמן

רגע לאחר מינוי המנכ"לים החדשים בשלמור-אבנון-עמיחי, אדם אבנון ואדם פולצ'ק החלו לבצע שורה של שינויים מבניים במשרד הפרסום - המשמעותי בהם בשלב זה הוא ב"קודש הקודשים" של המשרד - במחלקת הקריאייטיב. השניים צמצמו את דרג הביניים במחלקת הקריאייטיב ופיטרו שכבה של מנהלים כדי ליעל את צורת העבודה היומיומית.

בעקבות השינויים הפרסונליים במשרד, במסגרתם מונו אבנון ופולצ'ק למנכ"לים משותפים וזאב רביד הופקד על ניהול מחלקת הקריאייטיב, פרש מי שניהל את הקריאייטיב מאז פרישתו של גדעון עמיחי - צור שיזף, שהחזיק עד השינוי בתואר מנכ"ל משותף. בהמשך נפרד המשרד משני סמנכ"לי קריאייטיב נוספים: עמית גל ויריב טוויג.

במסגרת השינויים האחרונים מונו כסמנכ"לים דרור נחומי ופול פשקובסקי, לצד יניב אביטל שמונה לפני שנה. במבנה הקודם היו כפוף ל-3 הסמנכ"לים דרג מנהלים נוסף: מנהלי צוותי קריאייטיב. דרג זה פוטר, ולא צפויים להגיע מחליפים.

מקורבים מעריכים כי בשלמור עדיין לא נאמרה המילה האחרונה בנושא מינויים ושינויים, ויש להניח כי במשרד ישאפו לצרף אדם שייצר חזית קריאטיבית חדשה עבורם.

"לא קיצוץ מהותי"

כחלק מהרה-ארגון מתוכנן גם איחוד של זרועות הדיגיטל של הקבוצה תחת השם וונדרמן - זאת כחלק מהכוונה להגדיל את פעילות הדיגיטל באופן משמעותי.

וונדרמן, שאותה ניהל מאז הקמתה אדם אבנון, תמשיך לעבוד כזרוע עצמאית כדי לאפשר מאגר לקוחות גדול יותר שיבוא הן מלקוחות המשרד והן מלקוחות חיצוניים. וונדרמן, חברה-אחות של שלמור, הוקמה לפני כשנתיים.

בשלמור אישרו את הידיעה ומסרו: "לפני פחות מחודש הודענו על איחוד ושינוי מבני בקבוצה, ועכשיו אנו מיישמים את התוכנית בפועל. עיקר השינוי הוא הייעול ופישוט תהליכים ומודלים קיימים.

"כמובן, שכחלק מכך הוא התאמת האנשים הנכונים לתפיסת עולמנו החדשה. עם זאת, השינויים שאנו מבצעים הם בשוליים ואינם מתבטאים בקיצוץ מהותי במצבת כוח-האדם".