בוטלו השעיות עובדי רכבת ישראל שניסו לפגוע במנכ"ל

הנהלת הרכבת: כניסת המנכ"ל למתחם נמנעה תוך הפעלת אלימות פיזית ומילולית כלפיו ע"י קבוצת עובדים משוללי רסן, ביניהם עובד שעשה שימוש באופנועו כדי לנגח את המנכ"ל

יו"ר דריקטוריון הרכבת, אורי יוגב, נענה הערב לבקשתו של עופר עיני, והודיע כי מחר בבוקר יבוטלו ההשעיות של 8 העובדים ברכבת. בהסתדרות ובוועד הביעו סיפוק: "מקווים כי המו"מ מחר בין עופר עיני לשר התחבורה ישראל כץ יניב פירות".

אתמול הושעו 8 מעובדי רכבת ישראל, על כך שביום ראשון (ה-12.2) מנעו כניסתו של מנכ"ל הרכבת לפגישה שגרתית עם נהגי החברה. כך מסרה היום הנהלת רכבת ישראל.

כניסתו של המנכ"ל למתחם נמנעה תוך הפעלת אלימות פיזית ומילולית כלפיו על ידי קבוצת עובדים משוללי רסן, ביניהם עובד שעשה שימוש באופנועו כדי לנגח את המנכ"ל, מסרה ההנהלה. מנכ"ל הרכבת הוא בעז צפריר.

למרות זימון העובדים לשימוע טרם קבלת ההחלטה והתראה כי אם לא יתייצבו, תתקבל החלטה שלא בנכחותכם - בחרו 8 העובדים, ביניהם 3 נציגי ועד העובדים, שלא להתייצב לשימוע.

בהתאם לכך הוחלט על השעייתם המיידית, עד לקיומה של וועדת בירור בנושא שתתקיים בימים הקרובים.

הבוקר קיימה ועדת הכלכלה (ד') דיון מיוחד בעקבות השיבושים ברכבת בימים האחרונים, עקב השביתה הפראית של ועד העובדים בראשות גילה אדרעי. נציגי ועד העובדים הבטיחו לערער על החלטת ביה"ד שהטיל קנסות על בכירי הוועד ועל אדרעי, בעוד שיו"ר הוועדה כרמל שאמה-הכהן הבטיח לבדוק מדוע הושעו היום 8 עובדים.